12 жовтня на ICTV стартує цикл програм «Кому належить Україна?»
29 Сен 2008, 10:12

12 жовтня на ICTV стартує цикл програм «Кому належить Україна?»

На ICTV стартує цикл програм «Кому належить Україна?»Це спільний проект телеканалу ICTV та газети «Коммерсантъ». У його центрі – сучасна економіка України, її найпотужніші галузі та найвпливовіші люди. Продюсером стала керівник департаменту публіцистичних

12 жовтня на ICTV стартує цикл програм «Кому належить Україна?»

На ICTV стартує цикл програм «Кому належить Україна?»Це спільний проект телеканалу ICTV та газети «Коммерсантъ». У його центрі – сучасна економіка України, її найпотужніші галузі та найвпливовіші люди. Продюсером стала керівник департаменту публіцистичних програм Оксана Соколова.
    
«Редакція публіцистичних програм уже не перший рік  виробляє програми «Факти тижня» і «Максимум в Україні», в яких активно використовується жанр журналістського розслідування, – говорить Оксана. – Саме цей досвід знадобився нам у роботі над проектом  «Кому належить Україна?». Ми ставили собі за мету знайти потаємні ниточки, які пов‘язують сучасну українську економіку та політику, показати глядачам тих ключових людей, котрі не просто володіють найпотужнішими підприємствами, а й реально впливають на ситуацію в країні.  Автори проекту нарахували 12 фінансово-промислових груп, яким реально належить наша країна».

 

Протягом жовтня-грудня в ефір вийдуть 11 програм про 11 галузей української економіки. Серед них – металургія, енергетика, велика хімія, фінансово-банківський сектор та інші.

 

У цьому проекті глядач побачить як добре знайомі обличчя, так і чимало нових –досить несподіваних. Програма дозволить відкрити очі і дізнатися чимало цікавого. А ще зрозуміти, які економічні причини насправді стояли за найгучнішими політичними скандалами країни. Та навпаки, як політика впливала на економічні події в Україні.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость