УАВПП визначилася з напрямками роботи
23 Мар 2009, 07:53

УАВПП визначилася з напрямками роботи

Головний фокус уваги та зусиль УАВПП буде зосереджений на 6 головних напрямках: просування галузі, реклама, дистрибуція, інформаційне поле галузі, професійне навчання, покращення законодавства, лобіювання та GR

УАВПП визначилася з напрямками роботи

В 2009 УАВПП планує посилити свою участь в вже розпочатих в 2008 році проектах та процесах, а також започаткувати нові.
 
Головний фокус уваги та зусиль УАВПП буде зосереджений на 6 головних напрямках, визначених Радою Директорів УАВПП як пріоритетні: просування галузі, реклама, дистрибуція, інформаційне поле галузі, професійне навчання,  покращення законодавства, лобіювання та GR.
 
Для закріплення відповідальності за розвиток по кожному з напрямків та для об’єднання зусиль та ресурсів, необхідних для результативної роботи, Рада Директорів УАВПП на своєму засіданні ухвалила низку рішень про формування Робочих Груп. До 1 квітня 2009 керівники цих Робочих Груп мають сформувати пропозиції щодо програм діяльності на 2009 рік та подати їх на розгляд та затвердження Ради Директорів УАВПП.
 
Олександр Антонець, президент УАВПП: «Безумовно, поточна економічна ситуація впливає як на видавничий бізнес в цілому, так і на точки докладання зусиль УАВПП. І головним коригуванням у 2009 році у порівнянні з 2008 року є пошук можливостей для надання видавцям послуг, які користуються попитом, на максимально пільгових умовах або навіть безкоштовно. При цьому пріоритети УАВПП, визначені Радою Директорів, залишаються незмінними і ми плануємо докладати максимум зусиль для втілення всіх проектів та ідей в життя».

 
 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость