Три агенції Saatchi&Saatchi, Leo Burnett та Publicis, що входять до Publicis Groupe Ukraine, створили нову платформу термінових креативних рішень PLS Help.
Ресурс надаватиме компаніям унікальний сервіс зі «швидкої креативної допомоги» та пропонуватиме рішення по створенню ідей для іміджевої або продуктової кампанії, концепції подій, шоппер-маркетингу тощо.
Аби скористатися цією послугою, потрібно на офіційному сайті PLS Help заповнити бриф та погодити умови співпраці, після чого креативна команда, яка спеціально формується під конкретний проект, бере 24 години на створення креативної ідеї.
«PLS Help – унікальна пропозиція на українському ринку, коли три агенції, які конкурують у тендерах та рекламних фестивалях, можуть об’єднати свої зусилля для пошуку єдиного рішення. Від цього виграє клієнт, адже синергія трьох відомих професійних агенцій дозволяє отримати свіжий погляд та швидке креативне рішення тактичної задачі. Концепція ресурсу з’явилася у команд агенцій під час спільного воркшопу. Тому і назва PLS Help об’єднала у собі перші літери назв кожної із агенцій: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi», – бізнес-директор креативних сервісів Publicis Group Ukraine Олена Бакум-Рамола.
З детальними умовами роботи платформи можна ознайомитись на сайті PLS Help.