В Україні з’явилась платформа термінових креативних рішень.
19 Дек 2018, 15:06

В Україні з’явилась платформа термінових креативних рішень.

Три агенції Saatchi&Saatchi, Leo Burnett та Publicis, що входять до Publicis Groupe Ukraine, створили нову платформу термінових креативних рішень PLS Help. 

Ресурс надаватиме компаніям унікальний сервіс зі «швидкої креативної допомоги» та пропонуватиме рішення по створенню ідей для іміджевої або продуктової кампанії, концепції подій, шоппер-маркетингу тощо.

Аби скористатися цією послугою, потрібно на офіційному сайті PLS Help заповнити бриф та погодити умови співпраці, після чого креативна команда, яка спеціально формується під конкретний проект,  бере 24 години на створення креативної ідеї. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«PLS Help – унікальна пропозиція на українському ринку, коли три агенції, які конкурують  у тендерах та рекламних фестивалях, можуть об’єднати свої зусилля для пошуку єдиного рішення. Від цього виграє клієнт, адже синергія трьох відомих професійних агенцій дозволяє отримати свіжий погляд та швидке креативне рішення тактичної задачі. Концепція ресурсу з’явилася у команд агенцій під час спільного воркшопу. Тому і назва PLS Help об’єднала у собі перші літери назв кожної із агенцій: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi», – бізнес-директор креативних сервісів Publicis Group Ukraine Олена Бакум-Рамола.

З детальними умовами роботи платформи можна ознайомитись на сайті PLS Help.

 

Расскажите друзьям про новость