10 Окт 2019, 07:26

Ти на спорті: Morshynska Juniorz про новий тренд серед українських тінейджерів

Бренд природної води «Моршинська» запускає рекламну кампанію нового продукту для підлітків «Morshynska JuniorZ». У зйомці ролику брали участь звичайні хлопці та дівчата, закохані у спорт і танці, жодного професійного актора. Кожен з них по-своєму крутий і кайфує від життя, адже робить те, що дійсно любить. Молодість, здорове тіло, амбіції та енергія у кожній секунді ролику мотивують брати приклад і поринати у спорт, змінювати своє життя на краще і бути в тренді. У кадрі нетипові чирліндинг, баскетбол, регбі і навіть батл з брейк-дансу — найнеймовірніші види спорту, які доступні кожному вже сьогодні, як у дворі, так і у школі.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео