10 Окт 2019, 07:26

Ти на спорті: Morshynska Juniorz про новий тренд серед українських тінейджерів

Бренд природної води «Моршинська» запускає рекламну кампанію нового продукту для підлітків «Morshynska JuniorZ». У зйомці ролику брали участь звичайні хлопці та дівчата, закохані у спорт і танці, жодного професійного актора. Кожен з них по-своєму крутий і кайфує від життя, адже робить те, що дійсно любить. Молодість, здорове тіло, амбіції та енергія у кожній секунді ролику мотивують брати приклад і поринати у спорт, змінювати своє життя на краще і бути в тренді. У кадрі нетипові чирліндинг, баскетбол, регбі і навіть батл з брейк-дансу — найнеймовірніші види спорту, які доступні кожному вже сьогодні, як у дворі, так і у школі.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео