ВРК та УАВПП прогнозують 1%-не зростання реклами у 2009 році для загально-політичних та інформаційно-аналітичних видань. Жіночі, спеціалізовані та інший глянець наступного року переживатимуть не найкращі часи.
Якби восени не вибухнула криза, зростання рекламного ринку в пресі мало б скласти 40%. Натомість за підсумками року маємо 30%, — повідомив Олексій Погорєлов, генеральний директор УАВПП. Падіння реклами в пресі відбулось в останні місяці року. А от у 2009 році очікується вже «мінус» 8%.
Загальний обсян реклами в пресі за підсумками 2008 року склав 2052 млн. грн.
Вперше була оцінена і немакетна реклама: її обсяг 557 млн. грн за рік. Так, замовних матеріалів за підсумками 2008 року розмістили на 500 млн. грн.
Повний звіт щодо підсумків року та прогнозів рекламого року на 2009 читайте тут