Maxximum Advertising продаватиме рекламу телеканалу «24»
23 Дек 2008, 09:22

Maxximum Advertising продаватиме рекламу телеканалу «24»

Рекламний час телеканалу новин «24» у 2009 році продаватиме сейлз-хаус Maxximum Advertising. Сьогодні було узгоджено останні деталі договора між компаніями

Maxximum Advertising продаватиме рекламу телеканалу «24»

Рекламний час телеканалу новин «24» у 2009 році продаватиме сейлз-хаус Maxximum Advertising. Сьогодні було узгоджено останні деталі договора між компаніями. 

 

Рекламний час буде продаватися по аудиторії «чоловіки 21+», ціна пункту рейтингу затверджена у гривнях.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Сейлз-хаус Maxximum Advertising має позитивний досвід реалізації рекламного часу нішевих телеканалів. На сьогодні умови, запропоновані цим сейлз-хаусом, є найбільш вигідними, — говорить генеральний директор телеканалу новин «24» Роман Андрейко.

 

Продаж спонсорських пакетів телеканал «24» й надалі здійснюватиме власними силами. Нагадаємо, що до цього телеканал  «24»  продавав через сейлз-хаус «Сфера ТВ» (минулого тижня вони першими відкрили сітку для розміщення реклами). А Maxximum Advertising, в свою чергу, уклала договір на продаж реклами на Першому національному, а також пролонгував договори з Ru Music, News One, Star TV та каналом Maxxi TV, який входить до групи компаній Maxximum.

 

 

Нову модель продажів має намір запровадити і телеканал Інтер. Власний департамент продажів створив і канал 1+1. Втім переговори між телеканалами та сейлз-хаусами тривають: так, ще не підтвердили і не спростували інформацію про можливу зміну сейлз-хаусу телеканали "групи Пінчука".

 

За прогнозами експертів, переговорний процес перенесеться і на наступний рік, адже з огляду на кризу та коливання валютних курсів, вони розпочалися на 2-3 місяці пізніше ніж зазвичай.

 

Телеканал новостей «24» вещает с конца 2005 г. Получасовые информационные блоки канала информируют о новостях Украины и мира, новостях экономики, спорта, шоу-бизнеса, культуры, курсы валют, обзор прессы. Аудиторія — чоловіки, віком – 30+; мешканці великих та середніх міст (від 100 тис. ос.)

Расскажите друзьям про новость