lifecell випустив ТБ-ролик для промо своїх нових тарифів
29 Июл 2019, 12:14

lifecell випустив ТБ-ролик для промо своїх нових тарифів

Іноді абоненти подумки поділяють свої контакти за кольорами мобільних операторів. У декого навіть залишилася звичка записувати імена людей в контактах з додаванням назв їхніх операторів.
Тому lifecell створив нові тарифи «Хайп», «Лайфхак» та Platinum, щоб дати можливість позбавитись цієї звички. Тепер абоненти цих тарифних планів отримують 1000, 1500 і 2500 хвилин на дзвінки на будь-які номери в Україні. Абонентам більше не треба замислюватись над тим, на номер якого мобільного оператора вони телефонують.
В ролику, створеному разом із AdShot Production studio, кольори, як уособлення операторів, перетворюються на людей – сусідів, майстрів, керівників, родичів. Телефонуйте кому завгодно і не хвилюйтесь.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Крім того, нові тарифи будуть зручними для тих абонентів, що скористалися послугою повного перенесення номеру — MNP — або планують перейти на lifecell. Саме тому нові тарифи lifecell називає тарифами вільних абонентів. «Ми дуже хотіли передати феномен «фарбування» абонентом своїх контактів у кольори операторів. Взаємодія героїв з фарбами в ролику чудово ілюструвала ідею звільнення від старих звичок та легкість спілкування з новими тарифами, тарифами вільних абонентів»,— прокоментувала Анна Дзюба, керівниця департаменту маркетингових та digital комунікацій lifecell. 14 годин зйомки, 1000 кадрів на секунду, 100 кілограмів фарб холі, по три дублі та три костюми на кожного персонажа — і новий ТБ-ролик lifecell в ефірі національних телеканалів.

Расскажите друзьям про новость