1+1 media випустила стікерпак «Серійний івентщик» для організаторів івентів
30 Июл 2019, 15:30

1+1 media випустила стікерпак «Серійний івентщик» для організаторів івентів

Група 1+1 media випустила тематичний стікерпак «Серійний івентщик» для месенджера Telegram. У
фокусі – «біль» організаторів заходів та нагальні питання, які їх переслідують.
На стікерах у комічній формі зображені ситуації, що знайомі кожному івент-менеджеру: починаючи
від «безсмертних» запитань про Wi-Fi та закінчуючи сумними згадками про «порізаний» бюджет.
Автори ідеї та творці стікерів – команди PR 1+1 media та 1+1 Digital, які працюють над організацією
заходу про медіа та технології 1+1 Digital Weekend 2019.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Наша команда часто проводить заходи різних масштабів. Кожна подія – унікальний проект, але завжди існують ситуації, які знайомі кожному організатору івентів. Тому ми вирішили проілюструвати їх у вигляді стікерпака «Серійний івентщик», щоб з гумором та здоровою іронією надихнути всіх причетних до організації подій не боятися труднощів під час підготовки власних проектів. Впевнена, що стікерпак буде розширюватися, адже сама по собі організація кожної події відкриває нові й нові «вічні фрази». Тепер чекаємо на фідбек від колег івент-менеджерів, адже вони, як ніхто інший, зможуть оцінити ідею», – відзначає Світлана Павелецька, директор з маркетингових комунікацій 1+1 media.

Додати стікерпак собі в Telegram, щоб іронізувати разом, можна за посиланням.

Расскажите друзьям про новость