Инфекционные палочки: ребрендинг ВДНХ ожиданно всколыхнул укрнет.
29 Июн 2016, 15:55

Инфекционные палочки: ребрендинг ВДНХ ожиданно всколыхнул укрнет.

«Стиль, побудований на унікальній та легко впізнаваній рисі ВДНГ — колоні, що трансформується у лаконічну плашку, — дозволяє нам говорити неповторною та яскравою візуальною мовою.» — так говорится на сайте автора-волонтера проекта, агентства Banda. Однако, уникальность и неповторимость — не вполне те характеристики, которыми отметили проект в сетевом комьюнити. Вот с какими лого ассоциируется стилизованный павильон Выставочного Центра:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Обновленный HP:

И даже МинИнфраструктуры Украины:

А вот фантазии на тему будущих изменений в айдентике других брендов:

Расскажите друзьям про новость