Кейс: як креативний директор Kinograf опанував дріжжі в кампаніі для бренду «Духмяна Хата»
08 Авг 2019, 07:14

Кейс: як креативний директор Kinograf опанував дріжжі в кампаніі для бренду «Духмяна Хата»

Кажуть, що на живих дріжджах випікають лише бабусі. В Kinograf довели, що живі дріжджі – це і не лячно, і не складно. Адже, якщо навіть звичайний тато і за сумісництвом креативний директор Олег Киселиця зміг напекти пасочок, то вийде у кожного!

Кампанія була реалізована для бренду «Духмяна Хата»  перед Святим Воскресінням. Завдячуючи незвичайному контенту, дріжджі «Духмяна Хата» розліталися соцмережами, мов гарячі пиріжки!

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

 

Расскажите друзьям про новость