MacPaw, продуктова компанія, що розробляє утиліти для macOS та iOS платформ, створила відео, де описала свою роботу трьома словами: «Make Useful Unboring». Над роликом працював американський режисер Пол Емерсон та Family Production. Результат вийшов далеким від стандартних корпоративних відео-візитівок, проте влучно описує, що «Make Useful Unboring» означає для компанії.
За останні роки команда виросла вдвічі, тож роботу над концепцією почали внутрішнім дослідженням процесів з Banda, щоб зрозуміти, що об’єднує всі продукти і людей у MacPaw. Результат показав, що створювати корисні речі не нудними — можна. І це саме те, що робить команда MacPaw.
«Багатьом здається, що не змінювати світ — соромно. Насправді ні. Коли ми створюємо наші програмні продукти, утиліти, ми не змінюємо світ. Проте трохи змінюємо життя кожної окремої людини. Поки усі стурбовані глобальними проблемами людства, ми дбаємо про людей тут і зараз. Можна зробити набагато більше корисних речей, якщо прибрати занудство. Мета нашої роботи — Make Useful Unboring», — говорить Олександр Косован, CEO MacPaw
Підхід «робити корисне не нудно» відгукується в усіх процесах MacPaw до найменшої деталі. Наприклад, CleanMyMac, перший продукт MacPaw, — це додаток для очищення Apple-комп’ютерів від непотрібних файлів та програм. Утиліта необхідна, однак процес прибирання, хай навіть комп’ютерного, важко назвати заняттям цікавим. Швидкість, дизайн та звуки CleanMyMac перетворюють прибирання на простий процес в один клік.
Інший приклад: вірусне відео про «живу» купу сміття, яка лякала перехожих, що смітили на вулицях Києва. Це була спроба привернути увагу суспільства до вуличного сміття. Замість того, щоб влаштовувати звичайні суботники, відео пропонує долучатися до #CleanMyCity challenge та робити міста чистішими разом.
«Unboring — це слово, яке найкраще описує всі продукти MacPaw, атмосферу в їхньому офісі, людей та принципи. Важливо, що unboring не означає „веселий“, „розважальний“. „Make useful unboring“ — це робити корисні речі легшими, простішими, швидшими, красивішими та людянішими. „Unboring“ вже відчувалося всередині MacPaw. Нам треба було розказати про це та зробити комунікацію компанії unboring», — коментує Павло Вржещ, Creative Director Banda.