Чи-сто-ке-фір: ТМ «Галичина» випустила відеоролик про кефіри у новому форматі
14 Авг 2019, 07:20

Чи-сто-ке-фір: ТМ «Галичина» випустила відеоролик про кефіри у новому форматі

Карпатські кефіри в унікальному для України «кишеньковому» форматі з’явилися у продажу цього літа. Молодіжна упаковка доповнена мотивуючими написами: «Легкість» (0,1% жирності), «Свіжість» (1,0% жирності) та «Енергія» (2,5% жирності).

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь


«Компанія «Галичина» вже не вперше експериментує з упаковками та форматами продуктів. Ми відчуваємо молодь, її звички, тренди та вимоги до продуктів. Має бути смачно, зручно та у тренді часу. Розуміємо: все, що молодь споживає – це частина їхнього образу та складова їхніх фото у соцмережах. Тому надзвичайно важливо, щоб кефір виглядав так, аби з ним хотілося зробити селфі. Завдання команди було непростим ― за 15 секунд передати це все у відеоролику»
, — розповідає Оксана Андрушків, директорка з маркетингу компанії «Галичина».

Над новим відеороликом спільно працювали фахівці з Play Production (FILM.UA Group) та МокСо Agency.


«Це була перша співпраця з брендом та агенцією. Щоразу на зустрічах ми переконувались, що робота в такій команді принесе плідний результат, адже не було жодних обмежень. На жаль, дуже часто від першочергового задуму режисера до ефіру втілюється менша половина ідей. У цьому ж ролику ми спробували в достатньо короткому сюжеті охопити багато сучасних знімальних прийомів. Ми дуже вдячні за такий підхід та довіру. Для нашої команди це було #чистезадоволення»
, — ділиться враженнями Зоя Сошенко, CEO Play Production.

Новий рекламний ролик можна побачити в ефірі українських телеканалів з 12 серпня.

«Ми відразу зрозуміли, як має виглядати цей відеоролик, адже розробляли дизайни кефірів «Легкість», «Свіжість» та «Енергія». Ми мали розповісти історію про кефіри, які можна взяти чистозсобою, кинувши в бананку чи навіть до кишені ― розмір дозволяє. З ними можна і треба пилити селфі. Грати в Чистокарпатські чу-ва-чі чи кидати друзям жести з пляшок у вигляді стікерів «Галичини» у Telegram», — зазначає Гліб Проненко, партнер МокСо Agency.

У січні цього року ТМ «Галичина» у підтримку карпатського йогурта випустила ТВ-ролик з етномотивами та електронною музикою. А влітку минулого року — кліп з хіп-хопом.

Расскажите друзьям про новость