Неіснуючий продукт привернув увагу до раку грудної залози
24 Окт 2019, 07:07

Неіснуючий продукт привернув увагу до раку грудної залози

Креативна агенція VERTIGO розробила унікальний продукт — STITTCKERS. Це прикраса, завдяки якій люди мають звернути увагу на груди. Насправді, поки що такого продукту не існує, але промо-кампанія вже є.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Креативна команда вирішила відійти від стандартного формату демонстрації соціально значущої теми та створила яскравий рекламний принт, який демонстрував новий продукт, та пропонував перевірити його наявність на сайті після сканування QR-коду. Агенція закликає всіх оглянути, промацати, роздивитися груди, оскільки рак на початковій стадії не болить!

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео