Roshen закликала легко ставитися до життя в кампанії для бренда вафель Wafers
29 Окт 2019, 12:30

Roshen закликала легко ставитися до життя в кампанії для бренда вафель Wafers

«Треба ставитись до цього легше», — напевно, кожному доводилось чути ці слова у свій бік. І не дивно: в такому турбулентному світі люди стресують максимально та регулярно переймаються через дрібниці.
Saatchi & Saatchi Ukraine та вафлі Wafers від Roshen впевнені: життя було б набагато простішим, якби люди ставились до нього трішечки легше. Цю думку було взято за основу нової комунікаційної платформи для бренда Wafers.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

«Як і кожна правильна стратегія, наша будується не лише на потребах людини, а й на властивостях продукту. Тут вафлям Wafers від Roshen є чим похвалитись: вони неймовірно легкі, адже навіть найбільша упаковка не відчувається в рюкзаку. Дев’ять шарів вафель та начинки балансують смак, тому незчуєшся, як цілої упаковки вафель вже нема», — прокоментував ідею Костя Шнайдер, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine та Publicis Groupe Ukraine.

Для запуску платформи команда Saatchi & Saatchi Ukraine створила кілька історій про людей, які не переймаються через суспільні стереотипи та почуваються легко в будь-яких ситуаціях. Адже з Wafers від Roshen легко жити легше.

 

 

Расскажите друзьям про новость