«Культура зближує»: нова кампанія для Українського культурного фонду
04 Дек 2019, 07:55

«Культура зближує»: нова кампанія для Українського культурного фонду

Агенція PlusOne створила креативну комунікаційну кампанію для Українського культурного фонду «Культура зближує» за підтримки проєкту «Зміцнення Громадської Довіри», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ідея проєкту є адаптацією ідеї-переможця конкурсу Creative Challenge проведеного представництвом Cannes Lions в Україні у травні – червні 2019 року для Українського Культурного Фонду. Проєкт покликаний не тільки промотувати культуру та культурне дозвілля, але й розкрити саме поняття «культура» як близьке кожній людині, як свідчення національної ідентичності та єдності українців. Кампанія спрямована на три регіони – Харківщина, Запоріжжя і Закарпаття. Згідно з дослідженням проєкту SCORE, саме на цих територіях індекс плюралістичної української ідентичності є найнижчим.

 «Культура зближує» – кампанія, що через емоційне промо-відео, зовнішню рекламу та інтерактивний сайт доносить тезу: носієм і творцем української культури є кожен з нас! 

Творці кампанії пропонують подорож інтерактивним сайтом uculture.in.ua, де зібрали цікаве про людей та проєкти, які по-своєму творять культуру в різних куточках країни. Кожен клік на об‘єкт – це можливість відкрити для себе нову історію, надихнутись на похід з друзями чи родиною до музею, театру, а може й  впізнати у героях своїх знайомих! 

 

Расскажите друзьям про новость