Як банківська картка перетворилась у цілісний продукт зі своєю айдентикою
04 Дек 2019, 11:23

Як банківська картка перетворилась у цілісний продукт зі своєю айдентикою

Агенція VERTIGO повинна була створити дизайн картки KOKO Card для Форвард Банку, але окрім дизайну народився цілісний продукт зі своєю айдентикою, мовою, власним акаунтом та сувенірною продукцією.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Владислав Войцеховскі, Creative Director VERTIGO:

«Береш такий бриф, читаєш… І понеслась: десяток ідей, омлет зі слоганів та скетчів, потім додаєш трохи Баухауза — а ось і результат проклюнувся. Що ми несемо? Звичайно ж, КОКО!

Безмірно вдячний керівництву Forward Bank за натхнення і сміливість. КОКО, несись!».

Разом с KOKO Card виникло круте пакування, посми, власний словник з КОКО-виразами, живий акаунт в інстаграмі та яскравий, сміливий мерч.

 

Расскажите друзьям про новость