Телеканали ICTV, СТБ, Новий і М1 подовжили угоди на рекламне обслуговування у 2009 році із сейлз-хаусами «Інтер-реклама» та «Стиль С+». Підписання угод відбулося вчора. Про це повідомив топ-менеджер одного з телеканалів, який попросив не називати його ім’я.
Генеральний директор РА «Інтер-реклама» Людмила Кот підтвердила інформацію, що канал ICTV підписав з ними угоду. «У нас довгострокові плани й домовленості. На базі року – це точно. Ми співпрацюємо з ICTV не перший рік. Гадаю, вирішальну роль у їхньому виборі зіграло те, що ми надійні партнери», – повідомила вона.
Нагадаємо, що раніше «Інтер-реклама» займалася продажем реклами на телеканалі ICTV, а рекламна агенція «Стиль С+» — на СТБ, Новому й М1. Водночас обидва сейлз-хауси є частиною медіагрупи «Інтер».
Генеральний директор РА «Інтер-реклама» Людмила Кот підтвердила інформацію, що канал ICTV підписав з ними угоду. «У нас довгострокові плани й домовленості. На базі року – це точно. Ми співпрацюємо з ICTV не перший рік. Гадаю, вирішальну роль у їхньому виборі зіграло те, що ми надійні партнери», – повідомила вона.
Нагадаємо, що раніше «Інтер-реклама» займалася продажем реклами на телеканалі ICTV, а рекламна агенція «Стиль С+» — на СТБ, Новому й М1. Водночас обидва сейлз-хауси є частиною медіагрупи «Інтер».