Агенція HOSHVA PR співпрацює з молодіжною пресою
06 Авг 2008, 13:54
PR

Агенція HOSHVA PR співпрацює з молодіжною пресою

Юлія Бабенко, керівник проектів агенції HOSHVA PR, провела тренінг із взаємодії PR-спеціалістів та журналістів для учасників II Літньої школи молодіжної преси в Одесі

Агенція HOSHVA PR співпрацює з молодіжною пресою

Юлія Бабенко, керівник проектів агенції HOSHVA PR, провела тренінг із взаємодії PR-спеціалістів та журналістів для учасників II Літньої школи молодіжної преси в Одесі.

 

II Всеукраїнська літня школа молодіжної преси проходила з 28 липня по 2 серпня та зібрала близько 120 представників молодіжних видань з усієї країни. Протягом 5 днів учасники — молоді журналісти та видавці — мали можливість прослухати ряд тренінгів з менеджменту та розробки стратегії молодіжних видань, тайм-менеджменту, реклами видання та його PR.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

Сергій Лєйвіков, голова оргкомітету II Літньої школи молодіжної преси: «Однією з основних проблем молодіжних видань є відсутність постійної комунікації та вивчення досвіду молодіжних медіа-проектів. Подібні заходи дають змогу корегувати розвиток власних молодіжних проектів на основі досвіду колег з різних галузей та регіонів».

 

Серед експертів, що проводили тренінги та майстер-класи, були журналіст Вахтанг Кіпіані, Михайлина Скорик (медіа-профспілка України), Артем Стельмашов (Міністерство економіки України), Роман Вибрановський («Open, Ukraine») та багато інших.

 

Юлію Бабенко було запрошено розповісти про PR молодіжних видань та ефективну взаємодію журналістів з PR-спеціалістами. Особливу увагу в своєму тренінгу Юлія приділила етичним аспектам співпраці PR-ників із представниками ЗМІ, і заклик «Ні джинсі!» був одним із лейтмотивів заняття.

 

Юлія Бабенко, керівник проектів, HOSHVA PR: «Проблему ефективної співпраці журналістів та PR-ників можна буде вирішити, принаймні частково, якщо представники наших двох галузей приділятимуть більше уваги комунікації одне з одним та взаємній освіті. На жаль, існує велика кількість стереотипів як з приводу однієї, так і іншої професії, котрі можна розвінчати лише за допомогою постійного конструктивного спілкування. Наша агенція завжди приділяє значну увагу комунікації із молоддю, і участь у Літній школі молодіжної преси була для нас важливою  у розрізі виховання етичного покоління молодих журналістів, що не матимуть хибної думки з приводу Public Relations».

 

Агенція HOSHVA PR на українському ринку професійних PR- послуг з осені 2005 року. Серед клієнтів агенції: Apple, Whirlpool, Philips, Nissan Motor Ukraine, SUN Inbev Ukraine, JTI та ін. За умовами підписаного у липні 2007 р. договору, агенція є представником московської агенції Maslov PR (ексклюзивний афілійований член глобальної мережі Ketchum www.ketchum.com) на території України. HOSHVA PR є колективним членом Української Асоціації зі зв’язків з громадськістю. www.hoshvapr.com.ua   

PR
Расскажите друзьям про новость