Прес-служба НТКУ звільнилась у повному складі
14 Окт 2008, 07:52

Прес-служба НТКУ звільнилась у повному складі

Заяви на звільнення написали усі співробітники прес-служби Першого національного телеканалу. Про це «МедіаБізнесу» повідомила колишній прес-секретар каналу Олена Доценко.

Прес-служба НТКУ звільнилась у повному складі

Заяви на звільнення написали усі співробітники прес-служби Першого національного телеканалу. Про це «МедіаБізнесу» повідомила колишній прес-секретар каналу Олена Доценко.

 

З слів Доценко, працювати на «першій телевізійній кнопці» країни відмовилися також старша редактор прес-служби Оксана Сидоренко та редактор Юлія Водоп’ян. «Наша телекомпанія завжди вирізнялася тим, що не розуміла для чого їй потрібна прес-служба. І справа навіть не в керівнику: Василь Ілащук (виконувач обов’язків президента Національної телекомпанії України) – хороша людина. Але ми працювали на вихідні й свята, на наші плечі лягло висвітлення «Євробачення» з Ані Лорак, «Дитячого Євробачення» і багатьох заходів національного масштабу, але обіцяних премій ми так і не дочекалися, – пояснює мотиви звільнення Доценко. – Крім того керівники каналу вважали за можливе давати коментарі не радячись з нами, а в разі чого винною залишалася прес-служба».
Водночас Доценко стверджує, що рішення піти з каналу її спонукало й нещодавнє звільнення з Першого національного керівника pr-служби Лариси Попової. «У Попової було кілька конфліктів із керівництвом. А оскільки всі ми вважали себе її командою, то логічно було піти. У нас є профільна освіта, знання іноземних мов – все те, що потрібно сучасній людині для гідного працевлаштування», – додає Олена Доценко.    
 
Телеканал «Перший національний» — Національна телекомпанія України. Заснована у 1939 р. Закупівельна аудиторія — 18+. Частка аудиторії 18+ в червні 2008 р. становила 4,37% (всеукраїнська панель). Технічне покриття – 97%. В.о. Президента НТКУ – Василь Ілащук.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость