Publicity Creating відновила відкриті тренінги з PR
У зв'язку із змінами на ринку праці, викликаними фінансовою кризою, підвищується попит на навчання, в тому числі у сфері Public Relations. Компанія Publicity Creating відновила відкриті тренінги з різних напрямків PR: антикризові технології, взаємодія із ЗМІ, розробка комплексних комунікаційних програм, побудова комунікацій з внутрішніми і зовнішніми аудиторіями громадськості.
«Після скорочення штатів, на плечі співробітників, що залишилися в компаніях, часто покладають додаткові функції в галузі PR. Навчання дозволить персоналу ефективно вирішувати поставлені завдання. З іншого боку, багатьом претендентам (маркетологам, рекламістам, бренд-менеджерам, референтам), є сенс пройти перекваліфікацію, завдяки тренінгам вони додадуть до свого багажу знання з PR. Очікується посилювання вимог працедавців до молодих фахівців, випускників вузів – їм також вигідно прийти на своє перше місце роботи з певними знаннями і загальним розумінням механізмів PR. Тому на тренінги з практичним аспектом, які проводить наша компанія, сьогодні великий попит», — відзначила Руслана Плис, керуючий партнер Publicity Creating.
В даний момент сформовано графік відкритих тренінгів на сезон осінь-зима 2008/2009.
Учбовий центр Publicity Creating як внутрішній підрозділ компанії, працює більше 6 років, за цей час було проведено понад 150 семінарів, тренінгів, майстра-класів: корпоративних і відкритих.
Publicity Creating успішно працює на українському ринку 10 років, спеціалізація компанії – стратегічні комунікації і PR. Серед клієнтів –великі українські виробники, представництва, спеціалізовані компанії з сектора В2В.
Серед А-брендів, з які просувала компанія, – зарубіжні: 3М, Лазолван, ORACLE, 1С:, Samsung, AMD, Toshiba, Skoda, Hansa, Geberit, ТЕХНОНІКОЛЬ, Daikin, АМАКО, та українські: Мівіна, Монарх, Богдан, Roshen, Екран та інші.