Телеканал ТЕТ у 2009 році має намір продавати рекламний час власними силами. Про це «Телекритиці» стало відомо з власних джерел. У 2008 році канал співпрацював із сейлз-хаусом «Відео Інтернешнл — Пріоритет».
Голова правління каналу ТЕТ Григорій Тичина поки ще не готовий коментувати це питання. «Щойно ми підготуємо офіційну позицію, одразу ж її розповсюдимо. Більше я поки що сказати не можу», — сказав він.
Директор із продажів «ВІ Пріоритет» Олексій Казанцев повідомив, що переговори щодо подальшої співпраці із ТЕТом тривають, проте він не впевнений у тому, що договір буде продовжено.
Нагадаємо, раніше стало відомо про те, що телеканал «1+1» має намір припинити співпрацю з сейлз-хаусом «ВІ Пріоритет» і створити власну компанію для продажу рекламного часу.