Google приєднався до Української асоціації інтернет-реклами
01 Сен 2009, 12:10

Google приєднався до Української асоціації інтернет-реклами

Компанія Google стала новим членом Української асоціації інтернет-реклами, повідомляє офіційний сайт асоціації.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

За словами регіонального консультанта Google в Україні Дмитра Шоломка, УАІР відіграє важливу роль в об'єднанні учасників і розробці єдиних стандартів оцінки ринку інтернет-реклами. «Компанія Google, що активно працює в Україні, не може залишатися осторонь цих процесів і буде рада брати участь у діяльності асоціації», — зазначив він.

Обидва партнери — Google та УАІР — зійшлися на тому, що український інтернет розвивається цивілізованими методами. Партнери відзначають, що, незважаючи на зовнішню ситуацію, ринок продовжує рости. У тому числі зростанню сприяють дослідження та освітня діяльність, які проводяться в рамках УАІР.

«Українська інтернет-реклама, безумовно, цікава іноземним компаніям. І що важливо, вони так само зацікавлені в проведенні досліджень інтернет-аудиторії України і розробці критеріїв оцінки роботи ринку», — прокоментував приєднання Google голова УАІР Андрій Заболоцький.

Расскажите друзьям про новость