Оргкомітет оголошує про початок онлайн-голосування за номінантів у конкурсі X-Ray Marketing Awards. Також свою роботу розпочинає експертне журі. Такий підхід 360° дозволяє назвати кращими ті ініціативи, які відповідають не лише професійним критеріям, мають результати, що відображені у показниках, але й знайшли відгук у цільової аудиторії.
Наша читацька спільнота в кожній номінації може віддати свій голос лише за один проєкт, натиснувши кнопку ПРОГОЛОСУВАТИ. Голосування триватиме до 1 березня 2022 року.
Нагадуємо номінації, у рамках яких будуть обрані переможці:
- OFFLINE-кампанія року
- DIGITAL-кампанія року
- Кампанія за участі блогера/інфлюенсера
- Спонсорський проєкт року
- Інтеграція бренда в медіа
- Проєкт у галузі соціального маркетингу
- Дизайн року
- BTL-активація
- SMM-кампанія року
- Найкращий маркетинг-директор
Переможців буде оголошено 17 березня після завершення ділової частини MRKTNG MRTH.