Комунікаційна платформа: KOBLEVO.ТВОЯ ІСТОРІЯ
22 Фев 2022, 10:53

Комунікаційна платформа: KOBLEVO.ТВОЯ ІСТОРІЯ

Ринок українських коньяків переживає непрості часи. Люди все більше купують коньяки іноземні, а частка українських тільки падає. І як результат за останні 10 років виробництво вин в Україні скоротилось удвічі, площі виноградників зникають швидше, ніж карпатські ліси. А обсяги виробництва українського коньяку теж зупинили своє зростання. Відбувається постійне скорочення категорії українського коньяку до рівня 54% (-4%) у 2020 році. Агресивна політика імпортного коньяку та формування кластера псевдоімпорту (грузинський коньяк, що виробляється в Україні) вина та як наслідок зростання їх продажів.

Що з цим робити?

Підвищувати статус українських коньяків!

Бренд KOBLEVO своїм прикладом готовий показати, як потрібно відкривати значущі історіі у галузі виноградарства та виноробства для країни. Після успішного ребрендингу ядром аудиторії бренда стали люди до 30-ти, яких вже не здивуєш історіями про 100-річні традиції. Вони переконані, що українські коньяки — це не стильно! Молоді українці порівнюють наші коньяки зі світовими лідерами спиртних напоїв, і наші виробники у цьому поєдинку явно програють.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб підняти лояльність до власних українських брендів, створили платформу, яка дозволяє збільшити обізнаність українських споживачів про історію та розвиток української коньячної справи на прикладі засновника відомого виноробного краю, англійця Томаса Кобле, що започаткував коньячну історію бренду KOBLEVO.

Відродження галузі українського виноробства шляхом повернення споживача і донесення інформації про якість вітчизняного продукту!

Серія відео, які більше нагадують трейлери історичного блокбастеру, захопила увагу аудиторії, особливо у каналі digitaІ, де історії графа Кобле переглянуло понад 3,5 млн глядачів.

Загальне охоплення комунікаційної платформи до якої входить: SMM, фестивалі, Digital, радіо склало більш ніж 6,5 млн осіб.

Аудиторія молоді 21-36 років — найбільше залучення. А особливо позитивно кампанія була відзначена аудиторією 25-30 років. На платформах бренду в мережі постійно з’являються нові шаленні історії в так званих «Записках Томаса Кобле». Зокрема інформуємо про історичну постать Кобле. До прикладу одна коротка історія, що показує наскільки хоробрим та люблячим Україну він був:

«Ви чули історію легендарного Томаса Кобле?
Того, хто приїхав з Англії і воював з османами.
Того, хто закохався в козачку і став комендантом Одеси.
Так, саме того, хто саджав виноград у Причорномор’ї, і завдяки кому ми сьогодні смакуємо чудовий коньяк KOBLEVO!
Оце так історія!..
А скільки цікавих історій у дружній компанії за келихом коньяку КОБЛЕВО згадуєш ти?
Коньяк KOBLEVO. Твоя історія.»

Спеціально до 30-ти річчя Незалежності Коблево провів серію авторських програм на ХІТ FM та KISS FM, у яких піднімалось питання ідентичності та розвитку музики з 1991-го року — охоплення понад 15 млн слухачів.

Ми прагнемо вивести українські коньяки на міжнародну арену, тож у вересні 2021 KOBLEVO вперше взяв участь у міжнародному фестивалі BAROMETER, де презентував шість унікальних коктейлів на основі коньяку. Адже коньячні коктейлі — це новий тренд.

Тож продовжуємо піднімати статус українського коньяку й пишемо нову історію прямо зараз.

KOBLEVO. Твоя історія!

НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ‘Я

Расскажите друзьям про новость