Speka — це онлайн-медіа, яке запустилося у грудні 2021 року. Журналісти та експерти розповідають на сторінках сайту про про найсучасніші технології та останні новини зі світу IT, події, які наближають людство до життя у майбутньому.
На початку осені, за кілька місяців до запуску, СЕО порталу Катерина Венжик звернулась до агенції NOBR з пропозицією разом створити айдентику та стиль нового медіа. І на все — 3 тижні.
Сучасні технології живуть у ритмі жорстких дедлайнів, недостатності часу та шалених швидкостей, до того ж, у технічному жаргоні слово “спека” означає “специфікація”, тобто визначення й перелік особливостей будь-чого.
“Кольори спеки, вогню, зазвичай, червоний, жовтий або ж оранжевий. Чому агенція не поєднувала їх із чорним? Бо у технічному середовищі ці кольори незмінно асоціюються з помилками, негараздами”, — розказує голова агенції NOBR Олег Нобр.
До уваги клієнтів запропонували кілька варіантів концепції, розроблених з урахуванням смаків аудиторії та можливих ризиків.
Фінальною версією лого стало чорне зображення вогню на зеленому тлі, поруч з яким розмістили назву порталу, виконану у футуристичному накресленні, літеру “К” зобразили у вигляді стрілки.
Відповідно до домовленостей та єдиного стилю, також були розроблені концепція кольорів, айдентика, дизайн для мерчу (чашок, футболок, ручок і т.д., які будуть використовувати для BTL-промоції) і базова відеозаставка.