Після зимових свят на полицях супермаркетів VARUS з’явилися дитячі продукти в упакуванні з улюбленими мультиплікаційними героями від телеканалу Nickelodeon. Цуценята із “Щенячого патруля”, «Черепашки ніндзя», «Кафе Баттербін» та інші персонажі прикрасять товари власної торгової марки VARUS — Trixi.
Це — результат нової DTR (direct-to-retail) угоди компанії з брендом ViacomCBS на виготовлення ліцензійної продукції з героями мультсеріалів телеканалу Nickelodeon. Для розуміння: DTR — це пряма угода, за якою ритейлер стає ліцензіатом, а також продавцем продукту. Ритейлер повністю відповідає за процес виробництва та продукцію, а також сплачує ліцензіару роялті за франшизу. Супроводжувала угоду ліцензійна Агенція Mood Brand Licensing (NBE LLC), що представляє інтереси корпорації ViacomCBS на території України.
Вже багато років модель DTR залишається трендом всесвітнього ритейлу. Цей інструмент для просування власних торгових марок активно використовують великі торговельні мережі (Walmart, Target), світові бренди одягу (Zara, H&M, Marks and Spencer) та інші. Серед торгових мереж України Varus став одним з перших, хто випробував подібний формат взаємодії.