Дайджест digital-новин від NGN.agency за січень
31 Янв 2022, 09:39

Дайджест digital-новин від NGN.agency за січень

Ось і промайнув перший місяць року. Тим часом NGN.agency веде постійне спостереження за світом діджиталу. Тож ділимось з вами неймовірними оновленнями вже зараз.

⚡️ Видалення профілю та перестановка постів: Instagram тестує нові функції

Додаток вже розпочав тестувати нову опцію «Видалити обліковий запис», яка може з’явитися в майбутньому в налаштуваннях профілю. Також соцмережа працює над можливістю редагування сітки сторінки, що дозволить користувачам переставляти пости у будь-якому порядку.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

⚡️ WhatsApp додав нові можливості у бізнес-версію месенджера

У WhatsApp Business з’явилася можливість фільтрувати чати та повідомлення за допомогою фільтрів розширеного пошуку. Якщо функція увімкнена, під час пошуку чатів та повідомлень з’являться нові параметри пошуку: «Контакти», «Не контакти», «Непрочитані». Користувач також може комбінувати та застосовувати одразу кілька фільтрів.

⚡️ TikTok освоїть розміщення на телеекранах

Ролики з TikTok транслюватимуть на телеекранах в американських барах, ресторанах, спортклубах. Соціальна мережа підписала договір про співпрацю зі стартапом Atmosphere – він постачає потоковий відеоконтент для комерційних майданчиків. Угода готувалася протягом восьми місяців. У рамках партнерства Atmosphere створить на своїй платформі новий канал із нарізкою TikTok-роликів. Схожий формат компанія вже практикує із YouTube.

⚡️ Telegram дозволить перетворювати пости на Instagram-сторіс

Пости Telegram тепер можна буде публікувати в Instagram-сторіс. У пару кліків Telegram-пост перетворюється на графічну сторінку, яку можна одразу розшарити на Instagram. На малюнку видно текст публікації та назву каналу з посиланням. Ця механіка дозволить Telegram збільшувати аудиторію.

⚡️YouTube відмовився від оригінального контенту YouTube Originals

YouTube перестає вкладати гроші у виробництво оригінальних шоу та серіалів YouTube Originals. Вони породили програми «Кобра Кай», «Шаг вперед: Прилив» та інші. Відеоплатформа повертається до того, під чим компанія зробила своє ім’я: відео, створені креаторами. У минулому амбіційні зусилля компанії зі створення оригінального контенту націлялися на ринки всього світу.

⚡️ Instagram розширив функцію Remix на всі формати відео

Тепер користувачі зможуть робити ремікси на всі види відеоконтенту в Instagram, у доповнення до Reels. Це надасть людям нові способи демонструвати свою креативність, створювати колаборації та охоплювати нову аудиторію на платформі. Як і в Remix для Reels, люди отримують доступ до різноманітних творчих інструментів для реміксів інших відео, включаючи колаборації, голоси за кадром, ефекти та аудіоінструменти.

⚡️ TikTok запустив платформу trends.tiktok для блогерів та маркетологів

TikTok запустив нову платформу trends.tiktok для блогерів та маркетологів. Це публічні чарти відеоконтенту з лідерами переглядів для кожної країни в реальному часі. На платформі містяться всі дані, які потрібні блогерам та маркетологам. Є фільтри за часом та тематикою. Також можна порівняти результати з іншими країнами.

Расскажите друзьям про новость