Havas Kyiv Design створили айдентику для The Aspen Spilnota
21 Янв 2022, 17:17

Havas Kyiv Design створили айдентику для The Aspen Spilnota

Розвиток брендингу Інституту, зв’язок і відвертість діалогу – команда Havas Kyiv Design розповідає про айдентику Спільноти Аспен Інституту Київ.

Спільнота Аспен Інституту Київ об’єднує лідерів бізнесу, держави, громадянського суспільства, митців та інтелектуалів, які досягли суттєвих професійних успіхів та підтримують становлення доброго суспільства. Аспен-спільнота є майданчиком для неформального обговорення різних точок зору з питань сучасних викликів, з якими стикається суспільство, а також платформою для ініціатив з побудови кращого життя.

«Важливим було показати, що у Спільноті всі учасники відкриті до відвертого діалогу та мають міцний зв’язок. Переосмисливши вже традиційний логотип, ми поставили перед собою завдання передати атмосферу спільноти у кольорах та символах», – поділилися у команді Havas Kyiv Design.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Завданням команди було зберегти спадкоємність стилю основного бренду з його продовженням. Логотип The Aspen Spilnota — це нарисна, крафтова версія основного знаку. Вона відображає зв’язок між членами спільноти, взаємодію і неформальність діалогу. Благородні кольори підкреслюють смислову насиченість дискусії та її творчий потенціал.

Расскажите друзьям про новость