Щоб прорекламувати лізинг та кредити на розвиток від Приватбанку, креативники сформували комунікаційне повідомлення – бізнесу треба зміни. Поклали його на біт і створили мантру для підприємців. banda зробили структуру іміджевого ролика такою, щоб легко розбити його на декілька продуктових. У них детальніше розповіли про силу змін, яку дають кредити та лізинг від Привату.
Новое видео
08 Июл 2024
- Pandora создала шарм, вдохновленный неоновыми вывесками Гонконга
- Для женщин-спортсменок создали самую тяжелую теннисную ракетку в мире
- KFC запустил платформу для поддержки саудовских киберспортсменок
- Samsung предложил Тейлор Свифт свою альтернативу частному самолету
06 Июл 2024
05 Июл 2024