VINTAGE — нова фігура серед лідерів креативних агенцій України
30 Июн 2021, 14:59

VINTAGE — нова фігура серед лідерів креативних агенцій України

Vintage — топовий веб-продакшн Східної Європи та #1 в діджитал-розробці в Україні згідно з аналітикою IAB (International Advertising Bureau). 

За результатами Ukrainian Creative Stories — головної події в житті української реклами, Vintage впевнено увійшов у ТОП-3 найсильніших креативних команд країни в офіційному рейтингу ВРК (всеукраїнська рекламна коаліція). Також цьогоріч агенція стала лауреатом премії гран-прі Київського міжнародного фестивалю реклами — найвищої креативної винагороди українського ринку.

Vintage продовжує посилювати креативну експертизу. Восени минулого року до команди долучився новий креативний директор — Кирило Чистяков, який буде працювати пліч-о-пліч з креативною директоркою Ольгою Шевченко і керувати рекламно-комунікаційним напрямком.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Раніше Кирило працював креативним директором в агенціях Saatchi&Saatchi Ukraine, Grape, Havas Creative Group Ukraine. У його здобутку понад 200 шортлістів і перемог на міжнародних рекламних фестивалях, в тому числі Cannes Lions, Eurobest, Epica, Golden Drum, Red Dot і багато інших. Має досвід взаємодії з такими клієнтами, як The Coca-Cola Company, Mondelēz, Jacobs, Visa, Procter&Gamble, Prom, Rozetka, Фокстрот, MHP, Syngenta, Carlsberg, Toyota, Mitsubishi. 

«Робота у креативній парі арт-директор & копірайтер — відомий і ефективний формат роботи серед креативників. Обидва працюють у креативному полі, але з різних сторін.

Копірайтер слідкує за текстом і подачею. Відмічає, що важливо сказати і як саме це сказати, обирає ті слова, які максимально донесуть зміст до аудиторії. Арт-директор розуміє, як ці слова потрібно правильно подати й упакувати у візуальну комунікацію.

Копірайтер сильний у текстах, арт-директор — у змісті з точки зору візуалу. І синергія цих двох юнітів дає крутий результат», — переконана Ольга Шевченко, креативна директорка Vintage.

За роботу з клієнтами в новому креативному підрозділі буде відповідати операційний директор Vintage Олена Корнєва. Під її керівництвом агенція реалізувала один із найголосніших і найбільш обговорюваних соціальних проектів минулого року в Україні — онлайн та офлайн-експозицію «Річ у тім», присвячену проблемі домашнього насильства. 

За результатами креативних фестивалів цей кейс став найбільш нагороджуваним серед минулорічних проектів компанії.

Також креативне портфоліо Vintage доповнилося яскравими кейсами з категорії нерухомості. А прямо зараз команда готується до запуску рекламних кампаній у сфері медицини, енергетики, освіти та рітейлу.

«Ми побачили потенціал для розвитку креативного напрямку в нашій агенції. Адже світ змінився, змінилися і потреби клієнтів. Тепер запит не лише на веб, а на комплексне рішення для бізнесу. Криза розширила горизонти і відкрила нові можливості. А ми радо їх впроваджуємо у нас в Vintage», — коментує співзасновник агенції Євген Кудрявченко.

Расскажите друзьям про новость