Управління досліджень 1+1 media очолила Олена Міронова
06 Апр 2021, 15:28

Управління досліджень 1+1 media очолила Олена Міронова

Група 1+1 media інформує про кадрові новини у структурі Телевізійного бізнесу компанії. Управління досліджень медіахолдингу очолила Олена Міронова, медіаекспертка з 24-річним досвідом.

Ключовими завданнями Олени Міронової та її команди є дослідження й аналіз телевізійної аудиторії, проведення зовнішніх та онлайн досліджень, забезпечення різних структурних підрозділів компанії необхідними аналітичними висновками, якісними та кількісними дослідженнями й рекомендаціями тощо. Також Олена представлятиме 1+1 media в Індустріальному телевізійному комітеті (ІТК). 

«Сьогодні важко уявити бодай якийсь бізнес без аналітичної складової. Дослідження у телебаченні – це невід’ємна частина стратегічного планування, розуміння своєї аудиторії, створення програмних продуктів, формування сітки та внесок у досягнення лідерських позицій телеканалів. Впевнений, досвід Олени, її стратегічний погляд і глибоке розуміння цілей і задач у поєднанні з потужною командою Управління досліджень 1+1 media стануть запорукою нових досягнень компанії», – прокоментував Максим Кривицький, керівник Телевізійного бізнесу 1+1 media, член Правління та генеральний продюсер 1+1.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Для мене честь приєднатися до команди одного з найбільших українських медіахолдингів. Свою мету вбачаю у подальшому розвитку дисципліни аналітики групи 1+1 media, щоб допомагати каналам створювати та пропонувати своїм глядачам високоякісний контент, який відповідає як їхнім потребам, так і міжнародним трендам. І тут мій досвід роботи у телевимірах, медіааналітиці та стратегічному плануванні дозволить аналізувати нові виклики та, можливо, підходити до вирішення завдань з несподіваного боку», – зазначила Олена Міронова

Олена Міронова у медіагалузі з 1997 року, 16 років присвятила рекламі у провідних агенціях Provid, Media Direction Україна, THiNK! McCann Erickson, обіймаючи посади керівника відділу аналітики та досліджень, директора зі стратегічного планування. З 2012 року – Директор з питань дослідження ТВ-аудиторії в ІТК. На рахунку Олени понад 20 винагород Effie Awards – найпрестижнішої премії у галузі маркетингових комунікацій. 

Расскажите друзьям про новость