«Вірусний» ефект: як Фокстрот вдалося залучити 164 тисячі нових підписників, і що це дає бренду
02 Апр 2021, 10:27

«Вірусний» ефект: як Фокстрот вдалося залучити 164 тисячі нових підписників, і що це дає бренду

Розповідаємо про нові підходи у просуванні бренду електроніки та побутової техніки Фокстрот у соціальних мережах Facebook, Instagram та Tik Tok та ділимося результатами 2020 року.

Facebook та Instagram

Найвдалішим рішенням 2020 року стало запровадження рубрик у Фейсбуці та зміна візуального формату в Інстаграмі. Це дозволило якісно змінити підхід до підготовки контенту та урізноманітнити стрічку. Окрім товарного контенту, маємо рубрики, націлені на охоплення аудиторії з різними інтересами, що, зі свого боку, створює ком’юніті навколо бренду Фокстроту. Приміром, із розважального контенту на платформі Facebook — меми, відео (в тому числі із TikTok), публікації, націлені на взаємодію з аудиторією («вгадайки») та новини зі світу технологій.

Активно у нашій комунікації використовуємо call to action. Тож не дивно, що зазвичай в обох соцмережах найбільш бурхливу реакцію викликають публікації з розіграшами призів.

Якщо йдеться про товарний контент, у Фейсбук майже під кожною публікацією прикріплюється активне посилання на сайт, що тематично пов’язане з суттю поста для забезпечення додаткових переходів на сайт інтернет-магазину.

В мережі Інстаграм під усіма публікаціями прописується код товару, що надає можливість користувачам із легкістю знайти товар на сайті, дізнатись розширену інформацію та придбати його.

Із публікацій, що анонсують акції у Фокстрот, рекордну популярність набрали «Повний ціногриз» та  «Хакнули ціни», неочікувано ставши «вірусними» та відповідно — своєрідним якорем для підписників, що миттєво викликає асоціацію з брендом Фокстрот.

Результати

На кінець 2020 року кількість підписників у Facebook збільшилась на 36% та майже у 2 рази в Instagram. Відповідно — зріс рівень залученості аудиторії, що, у свою чергу, свідчить про збільшену лояльність до бренду і правильно обраний напрям розвитку.

Варто відзначити, що понад 164 тисячі нової аудиторії — це реальні користувачі, які є активними підписниками нашої сторінки і постійно взаємодіють з брендом. І, найголовніше, що ця цифра — постійно змінна, що показує стабільний ріст.

TikTok

У TikTok ми як бренд зайшли одними з перших, ще до кінця не розуміючи ні алгоритмів роботи платформи, ні особливостей просування компанії. Втім швидко зорієнтувалися в трендах, і вже перший наш ролик набрав 79 тисяч переглядів і 6700 лайків, при тому, що на акаунті на той момент було нуль підписників.

Потім був челендж від Xiaomi, де ми посіли перше місце за звуком і хештегом, обігнавши оригінальне відео від Xiaomi в 4 рази. Також обійшли окремо кожного учасника команди TikTok Xiaomi.

Щоб підтримувати активність аудиторії, щодня публікуємо якісний, оригінальний контент відповідно до тематики мережі Фокстрот, намагаючись не відставати від трендів та оптимізувати їх під наш формат.

Наш контент завдяки креативним ідеям і професійному підходу до зйомок набирає вірусний ефект по всьому світу, що дає нам приріст по 1000 осіб на добу та збільшення інтересу аудиторії до нашого бренду.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Поколение Z, хайповый «ценогрыз», +1,4 млн аудитории: кейс ребрендинга Фокстрот

 «Була ціна кругленька..»

У 2020 році у TikTok реалізовано безліч цікавих кейсів. Найбільш бурхливу реакцію викликали ролики Повний Ціногриз» та «Хакнули ціни». Цей контент набрав рекордну кількість переглядів, лайків і коментарів та став своєрідним трендом у TikTok. Прихильники цих відео знімали безліч роликів під нашу музику, в тому числі і відомі тіктокери. «Повний Ціногриз» отримав понад 4 млн переглядів, 457,4 тис. лайків та понад 15 тис. створених користувачами кліпів під його музику.

Ролик «Хакнули ціни» отримав більш ніж 1,6 млн переглядів і 256 тис. лайків і також запустив хвилю бажаючих зняти свій ролик під цей звук — понад 1300 кліпів. Фани цих пісень були всюди.

Щодо взаємодії з сайтом інтернет-магазину FOXTROT.UA, на платформі TikTok активно рекламуємо популярні товари та повідомляємо користувачам про актуальні акції та заохочення, щоб підтримувати інтерес до бренду.

Таким чином, за рік ми отримали 256 тис. фанів, ролики сторінки мають в сумі 23 млн переглядів, більше 2.8 млн лайків. При чому це абсолютно «органічні» показники, без додаткових коштів на просування.

Що далі?

Наразі пабліки Фокстрот у соцмережах стали повноцінними каналами комунікації бренду та сучасним комьюніті для лояльних покупців.

Плани на цей рік — продовжувати ріст, щоб у напрямку SMM бути №1 серед ритейлерів електроніки та побутової техніки.

Расскажите друзьям про новость