2021 рік для AGAMA Communications розпочався зі змін: у компанії здійснили масштабну реструктуризацію та представили нову стратегію бізнесу. До команди приєднались одразу три топ-менеджери: Катерина Пилип’юк, Head of Strategy AGAMA Communications, Дебора Ферламб, COO Atlantic Group & AGAMA Communications, і Х’ю Сімпсон, ССO Atlantic Group. Досвід нових лідерів комунікаційна група планує спрямувати на розширення бізнесу та створення додаткового технологічного підприємства.
Катерина Пилип’юк: «Найкращими генераторами енергії є хаос і стратегія»
Катерина Пилип’юк займається маркетингом близько 17 років. І здебільшого обіймала керівні посади рівня СМО у сфері комерційної нерухомості, девелопменту, фармацевтики та ритейлу. Серед досягнень нової очільниці стратегії в AGAMA Communications — запуск бізнесу на європейських ринках і створення продуктів-бестселерів. Катерина є сертифікованим фасилітатором FranklinCovey, а також проводить стратегічні воркшопи з фреймворку дизайн-мислення для лідерів ринку.
«Моя роль поєднує в собі стратегічне переосмислення бренду та цінностей AGAMA Communications, пошук інноваційних напрямів діяльності та рішень, що відповідають сучасним запитам ринку і світовим комунікаційним тенденціям. Окрім того, я беру участь у налагодженні комерційних процесів у компанії та в роботі зі стратегічними клієнтами, які потребують комплексних трансмедійних рішень», — зазначила Катерина Пилип’юк.
За її словами, AGAMA — холдинг із неймовірною історією, у якому задіяні чи не найкращі професіонали у своїх нішах. Великою перевагою Катерина вважає те, що у структурі холдингу працюють топові агенції, а ще — доступ до мережевих знань та інструментів, особливо важливий у медіаплануванні.
«Я вважаю, що максимальна додана вартість у сервісі для наших клієнтів забезпечується саме в точках перетину пропозицій окремих агенцій холдингу, — наголосила Катерина Пилип’юк. — Ситуації, коли компаніям бракує енергії, щоб досягти мети чи зробити прорив, є доволі розповсюдженими. Найкращими генераторами енергії є хаос і стратегія — дві заряджені крайності. Хаос може сприяти творчості та генерації ідей, але саме стратегія рухає бізнес уперед. Думаю, компаніям сьогодні потрібні не лише агенції-виконавці, але й ті, що здатні стати повноцінним стратегічним партнером із комунікацій у найширшому розумінні цього слова».
Дебора Ферламб: фахівчиня зі списку топ-50 жінок в українському FinTech
Дебора Ферламб у минулому керуюча капіталом, лідерка венчурних операцій у Нью-Йорку, Грузії та Україні. Вона має 25-річний досвід у сфері маркетингу та створення бізнесів. Дебора керувала міжнародними програмами приватного банківського обслуговування в Merrill Lynch, USB і Банку Грузії, працювала радником міністра фінансів України, розробляла й координувала створення Українського фонду стартапів, а також виступала радником зі стратегії венчурного фінансування та фінансування розвитку в програмі USAID «Конкурентоспроможна економіка». Широкий досвід сприяв тому, що на початку березня 2021 року Дебору було названо однією з 50 найвідоміших фахівчинь України у сфері FinTech.
Дебора Ферламб приєдналася до Atlantic Group й AGAMA Communications як директорка з операційних питань. Її основним завданням є забезпечення та впровадження ефективних бізнес-процесів, що допоможуть AGAMA Communications зосередитися на створенні та реалізації найкращих ідей і продуктів для клієнтів.
«Попри труднощі, які спричинив коронавірус, пандемія сприяла також розвитку багатьох сфер бізнесу в Україні, — зауважила Дебора. Наприклад, український IT-сектор значно виріс за останній рік та отримав визнання в усьому світі завдяки якості нових послуг, продуктів та інновацій. ІТ-компанії продовжують підписувати міжнародні торговельні угоди, привертаючи увагу нових партнерів та інвесторів.
Atlantic Group й AGAMA Communications працюють, щоб відповідати вимогам наявних і потенційних клієнтів, зокрема й міжнародних. Сила Atlantic Group, до складу якої входить AGAMA Communications, завжди полягала в поєднанні локального та міжнародного досвіду».
Х’ю Сімпсон: глобальний досвід — до стін AGAMA Communications
Х’ю Сімпсон понад 20 років працював у сфері технологій, керував глобальною командою Data & Analytics та AI в CIklum. Колишній засновник adtech-стартапів і викладач дизайн-стратегії та MBA-програми в Сіднейському університеті, тепер Х’ю застосовує свій багатий досвід в Atlantic Group. Тут він обіймає посаду комерційного директора й відповідає за корпоративну стратегію та отримання доходів у всіх агенціях AGAMA Communications.
«Моє завдання полягає в тому, щоб упровадити в команді AGAMA Communications нові інструменти, технології та підходи, які я отримав у таких глобальних компаніях, як EY Technology, Ciklum тощо, — зізнається Х’ю. — Завдяки цьому ми зможемо гарантувати, що AGAMA та її агенції — PROVID, PLEON Talan, Talan та OMD Media Direction — зможуть розв’язувати ключові проблеми українських клієнтів у цифрову епоху».