Лідер власних думок: зухвала кампанія для найбезкомпроміснішого бренду телекому в Казахстані
17 Авг 2021, 18:38

Лідер власних думок: зухвала кампанія для найбезкомпроміснішого бренду телекому в Казахстані

Нова кампанія від кретивників із SHOTS для IZI називається «Інтернет без нав’язаних правил». Кампанія побудована на інсайтах інет-життя в характерному зухвалому izi-стилі.

В інтернеті є купа неписаних правил: інстаграм-стандарти, політика лайків, культ успіху та всюдисущі тренди. Більшість із них — це снобізм і комплекси. А якщо просто забити на все це? Тож наша комунікація про молодих і класних, що обирають жити за власними правилами. І насамперед подобатися собі, а не іншим.
Петро Стороженко
Head of Art SHOTS

— Як ти розслабляєшся?
— Я не напружуюсь)))

— Лайкнути себе — це зашквар?

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость