Зростає кількість «джинси», що стосується виборів у Києві
Шевченко переконаний, що слід називати речі своїми іменами. Замість евфемізму «джинса» треба говорити про корупцію у засобах масової інформації, відзначає експерт. Зокрема, зауважує Шевченко, за останній місяць і друковані, й електронні ЗМІ почали значно лояльніше ставитися до команди київського мера Леоніда Черновецького:
«Це дуже небезпечно, тому що вже зараз ми екстраполюємо цю ситуацію на майбутні президентські вибори, і бачимо, що є дуже мало журналістів і редакторів, які можуть дозволити собі відмовитися від тих хабарів, які пропонують політики за те, щоб, щонайменше, про них нічого не говорили поганого, а щонайбільше — говорили лише хороше.»
Журналістська ініціатива «Не продаємося!», яка, зокрема, веде моніторинг замовних репортажів на телебаченні, нарахувала лише за березень 27 таких матеріалів. На думку директора Інституту медіа-права, корупцію в засобах масової інформації стимулює й бездіяльність Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, а також прокуратури, які не реагують на порушення законодавства. Шевченко застерігає, що коли ці державні органи не активізуються, кількість проплачених матеріалів у ЗМІ лише зростатиме.