З’явилася соціальна реклама з мовної тематики
07 Июл 2008, 05:30

З’явилася соціальна реклама з мовної тематики

Міністерства культури і туризму України (МКТ) розпочало проекти соціальної телевізійної реклами «Наша мова» та «Україна туристична»

З’явилася соціальна реклама з мовної тематики

Міністерства культури і туризму України (МКТ) розпочало проекти соціальної телевізійної реклами «Наша мова» та «Україна туристична».
 
Голова Державної служби кінематографії Ганна Чміль  зазначила, що проекти демонструватимуться в ефірі українських каналів до кінця 2008-го року. Загалом відеоматеріали були надіслані на 41 центральний та регіональний канал України. На прохання МКТ листи з пропозицією розмістити ролики соціальної реклами з мовної тематики розіслала мовникам Нацрада з питань ТБ і РМ. Першими мовні ролики розпочали транслювати «Ера», «ТОНІС», «5 канал».
 
За словами Ганни Чміль, ідею проекту «Наша мова» (24 ролики) Міністерству запропонували компанія «Кінопродакшн», яка за власні кошти (близько 150 тисяч гривень) відзняла «пілот». «Україна туристична» знімається в рамках програми розвитку туризму в Україні. Обидва проекти були схвалені експертною радою Мінкульту і підтримуються за бюджетні кошти.
 
За словами керівника «Кінопродакшн» Ігоря Купрія, проект «Наша мова» передбачає зйомки в усіх областях України. «У  кожному регіоні українська мова має своє звучання. У роликах люди говорять про себе, про своє відношення до української мови. Ми беремо одну дорослу людину і дитину. Один з них з міста, інший – з села. Подекуди трапляється так, вимови відрізняються навіть у людей, які живуть десь поблизу один від одного», — розповів пан Купрій. Станом на сьогодні знімальна група відвідала половину регіонів країни.
 
В планах –  зарубіжний блок про представників української діаспори. Зокрема, плануються зйомки в Канаді, Австралії і «навіть на берегах Амазонки».
 
Зйомками «України туристичної» займається режисер Олесь Санін. Він розповів, що роботи розпочалися на початку травня. За словами режисера, планується відзняти дев’ять 30-секундних кліпів у різних куточках України. Акцент буде робитися на історичні та ландшафтні пам’ятки.

Расскажите друзьям про новость