Panera навмисно створила потворний дизайн стаканчиків
03 Дек 2021, 11:48

Panera навмисно створила потворний дизайн стаканчиків

Американська мережа магазинів кафе-пекарень fast casual Panera Bread разом із зіркою TikTok Емілі Зугай розробили свою святкову колекцію багаторазових чашок 2021 року. Зугай популярна тим, що переробляє логотипи популярних брендів у спосіб, який вона вважає більш репрезентативним і часто використовує стандартні шрифти, малюнки в стилі Microsoft Paint і слова з помилками.

Її робота для Panera Bread, яку очолює агентство Alison Brod Marketing + Communications, здається кульмінацією її вірусної естетики. Два з чотирьох оригінальних дизайнів включають краплі, які нібито зображують північних оленів і пряників. Чашка для північного оленя має текст «RAINDEER» на передній плані в яскравому райдужному градієнті та оточена неправильно написаними іменами оленів Санти.

Ще одна чашка – це виклик, на якому зображені чотири сніговики, які мають певні відмінності. Улюблена чашка зірки має мінімалістичний синьо-білий візерунок з однією сніжинкою, намальованою на передній частині з надрукованим словом «сніжинки».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Щоб виграти один з обмеженої лінійки стаканчиків Panera, ентузіасти графічного дизайну можуть безкоштовно взяти участь на веб-сайті кампанії.

Кінцевий результат дизайну не такий красивий, і в цьому суть. Цим святковим подарунком Panera сподівається підкреслити, що єдине, що дійсно має значення, — це те, що всередині, а в даному випадку це гаряча кава.

Расскажите друзьям про новость