Американська мережа магазинів кафе-пекарень fast casual Panera Bread разом із зіркою TikTok Емілі Зугай розробили свою святкову колекцію багаторазових чашок 2021 року. Зугай популярна тим, що переробляє логотипи популярних брендів у спосіб, який вона вважає більш репрезентативним і часто використовує стандартні шрифти, малюнки в стилі Microsoft Paint і слова з помилками.
Її робота для Panera Bread, яку очолює агентство Alison Brod Marketing + Communications, здається кульмінацією її вірусної естетики. Два з чотирьох оригінальних дизайнів включають краплі, які нібито зображують північних оленів і пряників. Чашка для північного оленя має текст «RAINDEER» на передній плані в яскравому райдужному градієнті та оточена неправильно написаними іменами оленів Санти.
Ще одна чашка – це виклик, на якому зображені чотири сніговики, які мають певні відмінності. Улюблена чашка зірки має мінімалістичний синьо-білий візерунок з однією сніжинкою, намальованою на передній частині з надрукованим словом «сніжинки».
Щоб виграти один з обмеженої лінійки стаканчиків Panera, ентузіасти графічного дизайну можуть безкоштовно взяти участь на веб-сайті кампанії.
Кінцевий результат дизайну не такий красивий, і в цьому суть. Цим святковим подарунком Panera сподівається підкреслити, що єдине, що дійсно має значення, — це те, що всередині, а в даному випадку це гаряча кава.
Our limited-edition Holiday Cup Collection sleighs 😎
— Panera Bread (@panerabread) December 2, 2021
Enter for a chance to win the greatest holiday cups you will ever meet: https://t.co/7IEcy1rctJ pic.twitter.com/8JW785IzWe