Зимове на літнє: весняна кампанія Infoshina
23 Мар 2020, 13:25

Зимове на літнє: весняна кампанія Infoshina

Бренд Infoshina спільно з performance-агенцією Promodo запустив у мережі весняну рекламну кампанію. Нагадати автовласникам про необхідність змінити гуму напередодні літнього сезону креативна група вирішила за допомогою жартівливих асоціацій. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 Це вже друга колаборація з брендом, де Promodo займається не лише реалізацією digital-стратегії, а й є автором керативного концепту. Серію роликів було створено у співпраці з Kulichee Production. Зараз опубліковано лише перший з них. На інші креативи чекайте за два тижні.

Расскажите друзьям про новость