Зимове на літнє: весняна кампанія Infoshina
23 Мар 2020, 13:25

Зимове на літнє: весняна кампанія Infoshina

Бренд Infoshina спільно з performance-агенцією Promodo запустив у мережі весняну рекламну кампанію. Нагадати автовласникам про необхідність змінити гуму напередодні літнього сезону креативна група вирішила за допомогою жартівливих асоціацій. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 Це вже друга колаборація з брендом, де Promodo займається не лише реалізацією digital-стратегії, а й є автором керативного концепту. Серію роликів було створено у співпраці з Kulichee Production. Зараз опубліковано лише перший з них. На інші креативи чекайте за два тижні.

Расскажите друзьям про новость