Зеленський — другий після Трампа. Рейтинг західних лідерів за успішністю комунікації у соцмережах
16 Мар 2020, 10:29

Зеленський — другий після Трампа. Рейтинг західних лідерів за успішністю комунікації у соцмережах

Президент України Володимир Зеленський посідає друге місце після президента США Дональда Трампа за успішністю комунікації у Facebook та Instagram серед лідерів західних держав. Про це йдеться у дослідженні комунікаційної агенції RMA.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Рейтинг складається з офіційних акаунтів 41 очільника держав у двох соцмережах. Це президенти та прем’єр-міністри країн Європи (без Білорусі та Росії), США та Канади. У дослідженні комунікація західних політиків оцінена за 9 показниками, що базуються на залученні користувачів обидвох соцмереж.

Президент США Дональд Трамп виявився лідером за 7 з 9 визначених у дослідженні показників та отримав максимальну кількість балів серед західних лідерів. Президент України Володимир Зеленський посів друге місце за загальною кількістю балів та навіть очолив один з рейтингів. Його акаунт — на першому місці за показником середнього залучення до поста у Instagram та на другому — у Facebook (після Трампа).

Володимир Зеленський посідає друге місце за кількістю підписників в Instagram (9,2 млн фоловерів) після Дональда Трампа (17,3 млн). Кількість його фоловерів перевищує сумарну кількість підписників прем’єр-міністра Канади Джастіна Трюдо (3,3 млн), президента Франції Емманюеля Макрона (1,6 млн) та канцлерки Німеччини Ангели Меркель (1,1 млн).

Високі показники Володимира Зеленського у соцмережах можна пояснити його медійною популярністю, якої він досяг за час артистичної кар’єри, а також систематичною роботою із агітацією у соціальних мережах під час президентських виборів 2019 року.

«Диджитал політика стала трендом в усьому світі, а на останніх президентських і парламентських виборах закріпилася й в Україні. Політики зрозуміли: без налагодженої роботи у соцмережах важко бути цікавим людям. Соціальний запит на зрозумілих лідерів з людським обличчям продовжить укорінюватися. А додаткові бали до своєї політичної кар’єри отримають ті, хто зуміють встановити емоційний зв’язок із виборцями, не в останню чергу, за допомогою соцмереж», — коментує менеджерка з комунікації агенції RMA Світлана Чепуренко.

Із рейтингами західних лідерів за іншими показниками можна ознайомитися у дослідженні за посиланням.

RMA — агентство стратегічних комунікацій та управління репутацією, яке входить в групу PlusOne. Надає послуги з розробки та реалізації комунікаційних стратегій, консалтингу, антикризи, віртуальної пресслужби. RMA має експертизу у державних, політичних, соціальних та бізнес-комунікаціях.

Попереднє дослідження RMA політичного сегменту у Facebook та Instagram можна скачати за посиланням. 

Расскажите друзьям про новость