Зеленський — другий після Трампа. Рейтинг західних лідерів за успішністю комунікації у соцмережах
16 Мар 2020, 10:29

Зеленський — другий після Трампа. Рейтинг західних лідерів за успішністю комунікації у соцмережах

Президент України Володимир Зеленський посідає друге місце після президента США Дональда Трампа за успішністю комунікації у Facebook та Instagram серед лідерів західних держав. Про це йдеться у дослідженні комунікаційної агенції RMA.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Рейтинг складається з офіційних акаунтів 41 очільника держав у двох соцмережах. Це президенти та прем’єр-міністри країн Європи (без Білорусі та Росії), США та Канади. У дослідженні комунікація західних політиків оцінена за 9 показниками, що базуються на залученні користувачів обидвох соцмереж.

Президент США Дональд Трамп виявився лідером за 7 з 9 визначених у дослідженні показників та отримав максимальну кількість балів серед західних лідерів. Президент України Володимир Зеленський посів друге місце за загальною кількістю балів та навіть очолив один з рейтингів. Його акаунт — на першому місці за показником середнього залучення до поста у Instagram та на другому — у Facebook (після Трампа).

Володимир Зеленський посідає друге місце за кількістю підписників в Instagram (9,2 млн фоловерів) після Дональда Трампа (17,3 млн). Кількість його фоловерів перевищує сумарну кількість підписників прем’єр-міністра Канади Джастіна Трюдо (3,3 млн), президента Франції Емманюеля Макрона (1,6 млн) та канцлерки Німеччини Ангели Меркель (1,1 млн).

Високі показники Володимира Зеленського у соцмережах можна пояснити його медійною популярністю, якої він досяг за час артистичної кар’єри, а також систематичною роботою із агітацією у соціальних мережах під час президентських виборів 2019 року.

«Диджитал політика стала трендом в усьому світі, а на останніх президентських і парламентських виборах закріпилася й в Україні. Політики зрозуміли: без налагодженої роботи у соцмережах важко бути цікавим людям. Соціальний запит на зрозумілих лідерів з людським обличчям продовжить укорінюватися. А додаткові бали до своєї політичної кар’єри отримають ті, хто зуміють встановити емоційний зв’язок із виборцями, не в останню чергу, за допомогою соцмереж», — коментує менеджерка з комунікації агенції RMA Світлана Чепуренко.

Із рейтингами західних лідерів за іншими показниками можна ознайомитися у дослідженні за посиланням.

RMA — агентство стратегічних комунікацій та управління репутацією, яке входить в групу PlusOne. Надає послуги з розробки та реалізації комунікаційних стратегій, консалтингу, антикризи, віртуальної пресслужби. RMA має експертизу у державних, політичних, соціальних та бізнес-комунікаціях.

Попереднє дослідження RMA політичного сегменту у Facebook та Instagram можна скачати за посиланням. 

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel