Завершився П’ятий студентський фестиваль реклами
10 Ноя 2008, 15:25

Завершився П’ятий студентський фестиваль реклами

6-7 листопада 2008 р. у київському Будинку кіно (вул. Саксаганського, 6) відбулися заключні заходи П'ятого Українського студентського фестивалю реклами (УСФР)

Завершився П’ятий студентський фестиваль реклами

6-7 листопада 2008 р. у київському Будинку кіно (вул. Саксаганського, 6) відбулися заключні заходи П'ятого Українського студентського фестивалю реклами (УСФР). Його організаторами традиційно виступили Київський національний торгово-економічний університет (КНТЕУ), РГ Angel Communicable і професійний журнал «Маркетинг і реклама».

 

П'ятий УСФР визначив новий рівень розвитку Фестивалю. Певні моменти говорять про якісні зміни цього найбільшого в Україні студентського творчого конкурсу.

 

По-перше, УСФР одержав своїх партнерів у регіонах України. Протягом року пройшли партнерські регіональні фестивалі студентської реклами в Чернівцях, Харкові й Донецьку. Кількість представлених на цих фестивалях робіт перевершило загальну кількість робіт попереднього Четвертого УСФР.

 

По-друге, Фестиваль нинішнього року продемонстрував зростання соціальної відповідальності українських рекламних компаній. Генеральним партнером УСФР виступила Група компаній ADV Group, що не тільки надала необхідну фінансову підтримку, але й фактично стала співорганізатором більшості подій Фестивалю. Значна частина номінацій Фестивалю одержала також необхідну підтримку з боку інших провідних українських гравців рекламного ринку.

 

По-третє, українські студенти (навіть нерекламних вузів) активно підтримали ідею проведення цього творчого конкурсу. Це й не дивно. Сучасному молодому українцеві не так просто за нинішніх умов знайти можливість творчої самореалізації. УСФР зібрав рекордну кількість робіт: 811 від 608 учасників, що представили 23 області України. Це підтверджує правильність позиціювання Фестивалю, вираженого в слогані «Покажи себе!».

 

По-четверте, завдяки участі провідних спеціалістів практики реклами в програмі семінарів і майстер-класів, два дні паралельно на двох площадках Будинку Кіно студенти-учасники Фестивалю могли вільно одержувати новітню інформацію про рекламні технології, особливості рекламного креативу, специфіку кар'єри в рекламі. Слід зазначити, що більша частина доповідей була забезпечена силами фахівців з ADV Group.

 

До складу авторитетного журі, що очолила генеральний директор РА Media Expert Тетяна Попова, увійшли провідні спеціалісти найбільших українських компаній. Члени журі у 10 номінаціях відзначили зростання професійного рівня робіт.

 

Гран-прі Фестивалю одержала робота студента КНТЕУ Михайла Петрусяка Don't induce fear.

Расскажите друзьям про новость