10 Мар 2020, 07:54

Zarina запустила весняну кампанію за участю зірок Іраклі Макацарія та Ани Софії Шеллер

Не так давно рекламна агенція PowerPlant розробили маркетинг-, портфельну та креативну стратегію для Ювелірного дому Zarina. Агенція розбила асортимент Zarina на п’ять саббрендів, наклавши глобальну сегментацію ювелірного ринку на дослідження потреб української аудиторії.

Для кожного саббренда визначили свій лідируючий психографічний тип покупця: адже дівчата купують прикраси для вирішення абсолютно різних потреб, слідують різним патернам поведінки та очікують різного типу комунікації. Для кожної з них було розроблено свій комунікаційний план, принципи розкладки і продажу.

Та головне те, що кожна «стихія» Zarina, окрім однієї, «спільної», відповідає особистостям жінок, котрі ведуть бренд Zarina. Кожна з них — унікальна, неповторна. Вони настільки різні, що сам факт того, що вони разом розвивають один бренд, несе важливий смисл.

Найменшій, Софії, тепер належить Zarina You — «легкі» прикраси, які можна часто змінювати під настрій.

Мартіна, яскрава і завжди кидає виклик умовностям, уособлює напрямок Zarina Creative.

За Zarina Story — сегмент прикрас, пов’язаний з історіями, — відповідають усі жінки родини.

Заріна, на честь якої названо бренд, веде Zarina Jewel, флагман бренда.

А Zarina Fine — найкоштовніші дорогоцінні прикраси — стихія Наталії. Матері, засновниці бренда, цінностями якої пронизано всі напрямки Zarina.

 

Один за одним Zarina знайомить дівчат зі своїми новими саббрендами. До святкових днів вийшла сповнена почуттів кампанія Zarina Story, за участю зірок Іраклі Макацарія та Ани Софії Шеллер.

Zarina Story — один із саббрендів оновленої Zarina, який пов’язаний з важливими емоційними моментами в житті. Zarina Story — про твої історії і про твоє право на сентиментальні почуття.

Загалом у портфелі Zarina з’явилося п’ять саббрендів: відома вже Zarina Story, а також Zarina You, Zarina Creative, Zarina Jewel та Zarina Fine.

Анна Костильова, власник та креативний директор PowerPlant: «Для кожного саббренда було визначено свій лідируючий психографічний тип покупця: адже дівчата купують прикраси для вирішення абсолютно різних потреб та очікують різного типу діалогу. Для кожної з них ми вивели свої правила створення колекцій, викладки, комунікації». 

Нову айдентику PowerPlant розробляли з Наталією Громовою та продакшн-студією Full Frame Lab. Кожний із саббрендів має свій колір, що відображає його цінності. Основне лого уособлює всі напрямки Zarina.

Наталія Нетовкіна, засновниця Zarina: «Мене неймовірно надихає наша нова платформа, адже це дійсно так: нашими прикрасами ми допомагаємо будь-якій жінці розкрити свою цінність, і що б там не казало суспільство, ми даємо енергію проявляти себе так, як ти відчуваєш». 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео