Запуск ток-шоу замість «Толоки» на Першому каналі перенесено на 14 травня
24 Апр 2007, 08:57

Запуск ток-шоу замість «Толоки» на Першому каналі перенесено на 14 травня

Запуск ток-шоу замість «Толоки» на Першому каналі перенесено на 14 травня

Вихід нового суспільно-політичного ток-шоу на Першому національному, яке має замінити призупинене ток-шоу «Толока»,  переноситься з 23 квітня на 14 травня. 

За словами першого віце-президента Національної телекомпанії України та майбутнього ведучого нової програми Олександра Мельничука, дата виходу програми перенесена через святкові дні: «Фактично ток-шоу вже готове, але нам не хотілось, щоб були розриви між першим і подальшими випусками  програми».

Як повідомив «ТК» Мельничук, робоча назва нової програми – «Один за всіх», за форматом – це дискусійна програма, аналогів якій немає в українському телепросторі: «Це буде програма з активною публікою. У програмі будуть і свої арбітри, які безпосередньо не беруть участі у політичному процесі, але мають свою громадянську позицію. Це не «Толока» — я починав робити програму з нуля». 

За його словами, ключова роль у програмі відводиться ведучому, який «має змусити політиків повідомити якомога більше фактів і зробити так, аби вони не казали «народ думає!» чи «народ каже!», а відверто казали те, що вони самі думають з того чи іншого приводу».

Також Олександр Мельничук повідомив, що серед гостей студії нової програми не буде політичних лідерів та політологів: «Ми ставимо собі за мету показати якомога більше представників регіональної еліти, молодих політиків — людей, яких називають другим-третім ешелоном політичного процесу».

Програма буде присвячена одній з найбільш актуальних подій тижня. Прямі включення в програмі плануються, але їх не буде під час першого ефіру.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel