Заправка по-київськи: KLO запускає нове позиціювання
04 Авг 2021, 11:54

Заправка по-київськи: KLO запускає нове позиціювання

Тепер KLO — заправка по-київськи. Саме так звучить бренд-стратегія та слоган оновленого бренду. Стратегію та креатив розробили в Michurin.

Просто креативна кампанія вже не так привертає увагу. Тому у KLO виникла потреба диференціювати свій бренд та закріпити за ним єдине враження.

У оновленому бренді три правди.
У великих містах люди частіше відчувають себе самотніми, їх оточує багато незнайомців, а водії машин часто їздять наодинці. Це посилює песимізм. Водночас велике місто має в собі багато міських символів, знайомих усім: київські торти, котлети, мости і навіть випічка та зоопарки. Це здається набридливими кліше, але у них є супер-функція — об’єднувати киян. У місті, де об’єктивно ти майже нікого не знаєш, важливо мати об’єднуючі маркери. А ще мережа KLO в основному представлена у Києві, тому Michurin теж мали закласти і це у позиціювання.
Зрозумівши, що киянам потрібно більше об’єднуючих міських символів і що жоден бренд-конкурент не використовує локальність — була створена заправка по-київськи. Теперь заправка KLO об’єднує водіїв навколо особливостей життя в Києві.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

І ці особливості абсолютно різні, а інколи й полярні як самі кияни — які живуть серед мемів і протестів, серед дивних балконів і пофарбованих в білий бордюрів. Тому новий бренд та слоган об’єднують саме електичність міста: шароварщину і патріотизм, традиції і новаторство, гумор та самотність.

Оскільки бренд об’єднує киян, потрібно було знайти габаритну точку дотику
Цією точкою став футбол. Але спершу факти. 45% населення не є корінним. І тільки у 20% і мама і тато є корінними киянами. Тобто значна частина киян — це кияни з Полтави і Вінниці, Львова чи Жмеринки. Найвідоміші футболісти київського “Динамо” так само свого часу звідкись приїхали. Наприклад, Шапаренко родом з Великих Новосілок, а Попов з села Мигія, що на Миколаївщині. Так створили ідею про “усіх киян України” — і для киян з Києва, і для киян з будь-якого іншого міста України.

Расскажите друзьям про новость