Замістьміграційний шопінг в рекламі Нова пошта Глобал
24 Май 2021, 16:53

Замістьміграційний шопінг в рекламі Нова пошта Глобал

Michurin розробили концепцію антиміграційної кампанії для Нова пошта Глобал.

Креативники придумали замістьміграційний шопінг, аби показати, що краще життя можна доставити до нас. Бо навіщо емігрувати, якщо брендові кроси можна замовляти з-за кордону і не передплачувати в магазинах?

Замістьміграційний шопінг є не просто рекламою послуг, а майже підтримкою державної антиміграційної політики. Бо серед цілей Нової пошти Глобал не тільки продажі, але й вирішення важливих для країни проблем.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Нагадаємо, Нова пошта Глобал запустила масштабну комунікаційну кампанію для різних ЦА.

Расскажите друзьям про новость