Замістьміграційний шопінг в рекламі Нова пошта Глобал
24 Май 2021, 16:53

Замістьміграційний шопінг в рекламі Нова пошта Глобал

Michurin розробили концепцію антиміграційної кампанії для Нова пошта Глобал.

Креативники придумали замістьміграційний шопінг, аби показати, що краще життя можна доставити до нас. Бо навіщо емігрувати, якщо брендові кроси можна замовляти з-за кордону і не передплачувати в магазинах?

Замістьміграційний шопінг є не просто рекламою послуг, а майже підтримкою державної антиміграційної політики. Бо серед цілей Нової пошти Глобал не тільки продажі, але й вирішення важливих для країни проблем.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Нагадаємо, Нова пошта Глобал запустила масштабну комунікаційну кампанію для різних ЦА.

Расскажите друзьям про новость