Замістьміграційний шопінг в рекламі Нова пошта Глобал
24 Май 2021, 16:53

Замістьміграційний шопінг в рекламі Нова пошта Глобал

Michurin розробили концепцію антиміграційної кампанії для Нова пошта Глобал.

Креативники придумали замістьміграційний шопінг, аби показати, що краще життя можна доставити до нас. Бо навіщо емігрувати, якщо брендові кроси можна замовляти з-за кордону і не передплачувати в магазинах?

Замістьміграційний шопінг є не просто рекламою послуг, а майже підтримкою державної антиміграційної політики. Бо серед цілей Нової пошти Глобал не тільки продажі, але й вирішення важливих для країни проблем.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Нагадаємо, Нова пошта Глобал запустила масштабну комунікаційну кампанію для різних ЦА.

Расскажите друзьям про новость