05 Дек 2007, 10:34

Заява Спілки підприємств зовнішньої реклами

Заява Спілки підприємств зовнішньої реклами

Спілка підприємств зовнішньої реклами (СПЗР) звертає увагу органів місцевої влади та учасників ринку зовнішньої реклами м. Києва на порушення процедури громадського обговорення проекту Правил благоустрою м. Києва.

 

Відповідно до п.п. 1.5 та 1.6 проекту Правил благоустрою м. Києва, який було оприлюднено 6 червня 2007 року в газеті «Хрещатик» №19 (369), гарантується право громадян безпосередньо або через своїх представників у громадських організаціях, професійних спілках брати участь у обговоренні проекту цих Правил на громадських слуханнях, які організовує виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

 

4 липня 2007 Спілка звернулася з офіційним листом до Головного управління контролю за благоустроєм м. Києва КМДА з проханням розглянути підготовлені юристами СПЗР зауваження і пропозиції до проекту Правил благоустрою м. Києва, а також залучити всіх зацікавлених осіб і організації до громадського обговорення проекту цього документу. Жодної відповіді Спілка до цього часу не отримала.

 

Разом з тим, в Розділі 12 проекту Правил благоустрою м. Києва ("Розміщення та утримання зовнішньої реклами"), прописано ряд норм, що можуть суттєво ускладнити процедуру отримання дозволів та встановлення рекламоносіїв. Зокрема, ускладнена процедура отримання ордеру на тимчасове порушення благоустрою, є розбіжності по процедурі проведення демонтажу. Крім того, відповідно до ч.2 п.12.1 проекту Правил вводиться поняття "проект благоустрою території (схема)", зміст і завдання якого в документі не прописані.

 

Загалом визнаючи, що це потрібний для міста документ, ми не можемо не наголосити на його принципових недоліках, основним з яких є прагнення регулювати ті сфери діяльності, які вже врегульовані іншими документами. Наприклад, питання розміщення та утримання зовнішньої реклами детально прописане в спеціальному "Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві". Це стосується й таких сфер, як встановлення малих архітектурних форм, паркування автотранспорту, проведення в Києві масових заходів та інше.

 

З огляду на вищенаведене, закликаємо Головне управління контролю за благоустроєм м. Києва провести повноцінне громадське обговорення Правил благоустрою м. Києва та врахувати зауваження підготовлені галузевими громадськими організаціями.

 

Спілка підприємств зовнішньої реклами

Расскажите друзьям про новость

Новое видео