02 Авг 2019, 07:54

«Єврооптика» перетворилась на «грішний» SPEX

«Єврооптика» презентувала новий формат оптики класу lux – галерею SPEX. Ребрендинг та рекламну кампанію «Грішна» розробило креативне агентство Vandog Agency.

Будь-яка успішна справа починається з імені. Назва SPEX з англійської перекладається, як «захоплюючий досвід», і співзвучна зі словом «specs» – окуляри. Така гра слів покликана передати відчуття клієнтів, які потрапляють у галерею оптики з небаченим досі асортиментом.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

«SPEX з’явився на світ завдяки нашим клієнтам і для них. Ми вже розпочали модне підкорення інтернету та запустили сміливу рекламну кампанію. Різноманітність вибагливих смаків наших клієнтів спонукали нас створити новий бренд: лаконічний і преміальний, а головне – з окулярами на будь-який смак. Впевнена, аудиторія «Єврооптики» тепер збільшиться, адже на вітринах галереї будуть представлені нішеві бренди. SPEX для тих, хто стежить за трендами високої моди, але не забуває про свою унікальність», – коментує маркетинг-директор мережі «Єврооптика», SPEX і «Люксоптика» Віолета Титаренко.

Бренд SPEX для тих, хто мислить ширше мас-культурних брендів. Клієнти нової галереї оптики цінують унікальність та нішеву культуру. Серед ексклюзивних колекцій в галерейному просторі представлені: Masunga і Eyepetize, Anna-Karin Karlsson, Vuarnet  і, звісно, такі улюблені бренди, як Gucci, Cartier, Chanel, Chrome Hearts та інші.

SPEX – справжній модний рай, відчинений навіть для грішників. Рекламна кампанія «Грішна», над  якою працювали  агентство Vandog, студія Non-titled production і фотограф Соня Плакидюк, саме про це. Вона присвячена людям, які спокушають і спокушаються стильними fashion-аксесуарами.

«Інсайт про те, що в SPEX неможливо опиратися бажанню купити собі нові окуляри, став основою для лончевої рекламної кампанії „Грішна“. Ми вважаємо, що у будь-якого модника є гріхи, в яких йому варто покаятись. Але каятись, як і грішити, потрібно стильно. Якраз для цього і створені галереї оптики SPEX», — зазначає засновниця Vandog Agency Ірина Метнева. 

Перетворення Єврооптики на SPEX вже почалось: провокаційний кампейн з «вірою в стиль» яскраво відображає філософію нового бренду, а перша галерея оптики SPEX вже працює в Дніпрі. 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео