Японский дизайнер трансформировал лого брендов в полезные предметы.
08 Авг 2018, 07:25

Японский дизайнер трансформировал лого брендов в полезные предметы.

Титулованный японский дизайнер Таку Омура превратил логотипы известных брендов в полезные предметы благодаря 3D печати. Так благодаря его изобретательности лого Adobe превратились в вешалки, а логотип Honda в открывалку для бутылок.   

  • Adobe 

  • Honda 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
  • Nike Air Jordan 

  • Adidas 

  • Mcdonald's 

  • Nike 

  • Louis Vuitton 

  • Bluetooth 

  • Bon Curry 

  • Twitter 

  • Yahoo 

  • Playstation 

  • Arnold Palmer 

  • Toys“R”us 

  • Mos Burger 

  • Doutor Coffee 

  • YouTube

Расскажите друзьям про новость