Якість реклами під контролем: MGID інтегрує Oracle Moat
28 Сен 2021, 08:04

Якість реклами під контролем: MGID інтегрує Oracle Moat

В серпні цього року в Лос-Анджелесі світовий новатор з нативної реклами MGID здійснив впровадження Oracle Moat у свою платформу. Тепер клієнти компанії зможуть переконатися в надійності розміщень та відстежувати результати рекламних кампаній.

Oracle Moat Analytics забезпечить рекламодавцям, які співпрацюють з MGID, доступ до вимірювань з кожного аспекту проведених нативних та дисплейних рекламних кампаній: активність у переглядах, залучення уваги, охоплення та частота появи, а також сплеск продажів. Завдяки інтеграції рішення від Moat, можна отримати підтвердження, чи це насправді працює, пройшовши перевірку в одній з найнадійніших світових компаній, що займається вимірюванням.

«Вимірювання результативності та ефективності реклами має вирішальне значення для рекламодавців, які бажають поліпшити якість своєї пропозиції й забезпечити кращий клієнтський досвід», — зазначає глава департаменту розробки Oracle Moat Марк Копер. «Завдяки тому, що ми можемо надавати надійні вимірювання та аналітику, бренди можуть інвестувати в нативну рекламу з більшою впевненістю, а також чіткіше розуміти, наскільки ефективними є витрати. Ми раді й надалі допомагати MGID підвищувати цінність їхньої платформи для рекламодавців з усього світу».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Сергій Денисенко, генеральний директор MGID, прокоментував: «Оскільки наші рекламні технології продовжують розвиватися, ми можемо запевнити, що будемо й надалі надавати рішення, необхідні нашим рекламодавцям для оптимізації кампаній та вимірювання їх успіху. Постійно перевіряємо оцінку інструментів і партнерів, з яким співпрацюємо, у такий спосіб бренди можуть бути впевненими в ефективності вкладених коштів у MGID. Ми раді представити нову інтеграцію, яка зможе забезпечити нашим рекламодавцям повну прозорість у відстеженні успіху нативних і дисплейних рекламних кампаній, та й надалі бути впевненими щодо якості нашого трафіку». 

Расскажите друзьям про новость