Slow Fashion і дбайливе ставлення до речей – нова тенденція у модній індустрії. Бренд Perwoll активно підтримує рух проти гіперспоживання одягу, тому й розробив засоби для делікатного прання, що турботливо ставиться до одежі, даруючи їй нове життя. Щоб розповісти про це українцям команда бренда знов звернулася до комунікаційного діджитал агентства New Strategies Group.
«Ми запропонували бренду Perwoll вести комунікацію з аудиторію через Instagram-блогерів, які надають перевагу мінімалістичному, функціональному гардеробу і шукають способи, щоб зберегти ідеальну форму та колір своїх улюблених речей», – розповідає Володимир Чернер, CEO New Strategies Group. – Блогери із задоволенням взялися за промо продукції бренда і допомогли донести його основне комунікаційне повідомлення: «Краще якість одягу разом з Perwoll, аніж кількість».
Так, Тетяна Пренткович опублікувала пост про те, як вона вчить свого сина дбайливо ставитися до одежі.
Анна Носок розповіла, як синтетика шкодить екології і чому вона підтримує свідоме споживання речей.
А Христина Шакарді поділилися, чому дбайливе ставлення до улюблених речей суттєво економить час, гроші та нерви.
«Завдяки поєднанню постів і платного промо, ми отримали дуже хороші показники по проєкту: 1,63 млн охоплень і 200 тисяч залучень. А також отримали схвальні відгуки від нових споживачів продуктів Perwoll», – підсумовує Володимир Чернер.