18 Дек 2019, 11:33

Як M&P Communications привернули увагу українців до акції ОБСЄ «16 днів протидії насильству»

PR-агенція M&P Communications протягом двох місяців працювала над просуванням міжнародного соціального проєкту ОБСЄ «16 днів активізму протидії насильству щодо жінок і дівчат» у медіа та соцмережах в Україні. 

Тему насильства щодо жінок прийнято замовчувати, незважаючи на жахливі цифри. 67% жінок від 15 років в Україні піддавалися психологічному, фізичному або сексуальному насильству. Майже 50% жінок не знають, що робити у таких випадках. Такими є результати соціологічного дослідження, проведеного ОБСЄ в країнах Східної і Південно-Східної Європи. 

M&P Communications поставило за мету привернути увагу українців до цієї проблеми і донести всім, хто зазнає насильства або є його свідками, говорити про це вголос, звертатися за допомогою і підтримкою у поліцію, до організацій, психологів тощо.

Для досягнення цілей, команда проєкту взяла на себе прес-супровід кампанії, запрошення журналістів на конференцію, на якій оголошувалися результати дослідження про благополуччя і безпеку жінок в Україні, проведеного ОБСЄ у минулому році, а також роботу з інфлюєнсерами у соцмережах.

 

Акцію підтримали онлайн ЗМІ. Понад 50 київських і регіональних видань опублікували новини, звернувши увагу українців на цю проблему. Публікації отримали тисячі відгуків читачів і подяку за висвітлення цієї теми  в інформаційному просторі. 

У соцмережах кампанію просували: телеведуча і стенд-ап виконавиця Наталія Гаріпова, реп-співачка Альона Альона, гурт «Друга Ріка», співачка Tayanna, правозахисниця Лариса Денисенко і психолог Ігор Погодін. Кожен з них написав пост з статистичними даними вищезгаданого дослідження, і звернулися до своїх послідовників підтримати акцію – зробити репости.

Несподівано для команди проєкту, акцію «16 днів …» підтримала співачка Діана Глостер. Вона написала зворушливу пісню «НАС НЕМАЄ», присвятивши її всім жертвам домашнього насильства, психологічного або фізичного.


«За 16 днів акції ми охопили понад 8 млн аудиторії в медіа і більше 87 тис. у соціальних мережах силами інфлюєнсерів. Ми дякуємо всім, хто приєднався до акції «16 днів активізму протидії насильству щодо жінок» і зробив свій внесок у таку важливу та корисну для суспільства справу», – підсумовує Таїсія Стадніченко, CEO M&P Communications. 

Расскажите друзьям про новость